9.8 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăSpecialCum să-mi promovez serviciile prin reclame Google și Facebook

Cum să-mi promovez serviciile prin reclame Google și Facebook

Silvia, Iași, proprietar salon de înfrumusețare: Mă gândesc să ne promovăm serviciile prin reclame Facebook sau Google.

Care dintre aceste reclame sunt mai potrivite pentru salonul nostru de înfrumusețare?

Ozana Giușcă: Silvia, nu există un răspuns oficial sau unanim acceptat la întrebarea ta.

Singura certitudine în domeniul reclamelor pay-per-click este că totul trebuie testat! 

Secretul succesului în acest domeniu este să începi cu bugete mici, să testezi ce funcționează și ce nu, să optimizezi și să măsori ce funcționează bine.

Ideal ar fi să testezi ambele variante și să vezi ce funcționează bine pentru salonul tău. 

Pentru promovarea directă a serviciilor tale – de exemplu, dacă vrei să promovezi serviciile de masaj sau un anumit pachet de servicii – ar trebui să începi cu Google Adwords, pe rețeaua de căutare (Google Search Network).

Acest tip de reclamă va fi afișat doar utilizatorilor care caută activ prin motorul de căutare Google servicii de cosmetică sau masaj în orașul Iași.

Un detaliu important: deschide-ți un cont Google My Business pentru a putea activa extensia de locație în reclamele tale.

În acest mod, utilizatorii vor vedea direct în reclamă adresa salonului tău.

Dacă agenda de programări a salonului tău este plină și ceea ce îți propui este să mărești popularitatea brandului salonului tău, îți recomand să folo-sești Facebook Ads sau Google Ads pe rețeaua de Display (Google Display Network).

Specialiștii spun că prețul pentru reclamele Facebook per numărul de afișări este mai bun în cazul reclamelor Facebook decât pentru Adwords.

Totuși, sfatul meu este să le încerci pe ambele la scară mică și să te convingi ce funcționează mai bine pentru salonul tău.

Dacă ai un buget suficient de mare, poți folosi complementar cele două platforme. 

Marele avantaj este că poți retargeta utilizatorii care nu au convertit în Facebook Ads prin Google Ads și invers.   

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă