Cele mai bune practici în procesul de colectare a creanțelor au fost dezbătute în cadrul celei de-a 6-a ediții a Credit Risk & Debt Collection Forum. Evenimentul, organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 26 ianuarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
“Externalizarea procesului de collection are impact asupra businessului, asupra procesului de recuperare a creanțelor dar și asupra echipei. Există avantaje ale externalizării: o rată mai mare a creanțelor recuperate, o mai bună productivitate a echipei care își poate contentra eforturile pe activitatea de bază, protecția brandului companiei. Există însă și riscuri asumate implicit, precum un control mai scăzut asupra întregului proces de colectare”, a punctat Cristina Gheorghe-Coros, Senior Business Consultant, Customer Service School în cadrul celei de-a 6-a ediții a Credit Risk & Debt Collection Forum.
Alături de Cristina Gheorghe-Coros speakeri în cadrul Credit Risk & Debt Collection Forum au fost:
Miruna Paunescu- Debt Collection Business Consultant Customer Service School,
Nusa Bulfinsky – Team Leader Early Collection ING Bank Romania,
Cristina Oprisor – Head of Collection, Raiffeisen Bank,
Emil Brezan-Head of Private Clients Collection, UniCredit Bank,
Youssef Hautier- Sonic + Pay,
Nansi Lungu- Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior Analyst Bitdefender.
Conferința a fost moderată de Ana Sebov, Senior Manager Forensic Services, PwC Romania. Printre subiectele dezbătute în cadrul conferinței menționăm:
Cele mai bune practici în procesul de colectare a creanțelor.
Segmentarea eficientă a clienților.
Motivația angajaților – un element cheie în succesul colectării de creanțe.
Integrarea operațiunilor de colectare a datoriilor în Customer Experience.
La eveniment au participat aproximativ 100 top și middle manageri din industrii precum cea a serviciilor financiare, telecom, sănătate, retail, auto, real estate, legal.
Evenimentul s-a bucurat de sprijinul: Advantage Software Factory- Silver Partner, Competence Call Center – Strategic Partner, Alpine Adventure Romania, Finzoom, Rentrop & Straton – Supporting Partners, InScentive- Scenting Partner.
„Competence Call Center, unul dintre liderii pieței europene de customer service, este specializat în consolidarea relațiilor dintre branduri și clienți. Competence Call Center apreciază schimbul de experiență, așa că suntem fericiți să susținem dezbaterile din cadrul evenimentului Credit Risk & Debt Collection Forum.” Au declarat reprezentanții companiei.
Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, Bănci și Bancomate, România liberă, Doing Business, Kompass, 9AM, Urbo.
Despre Marketing Insiders Group – Descoperiti generația de business multidisciplinară!
CONFERINȚE INTERNAȚIONALE | CERCETARE DE PIAȚĂ | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC
Pășiți în noua eră de business cu cei mai buni experți de marketing, traineri și consultanți ai momentului sub același acoperiș vizionar. Cifre: 50 de branduri internaționale în portofoliu; competențe ATL, BTL și TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociația Română a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunități targetate de social media; mai mult de 100 de conferințe de afaceri organizate în Europa. Aflați mai multe vizitând: market-insiders.com.