Home    Abonamente    Publicitate    Contact/Despre noi    Contul tau
Editia nationala
Stirile zilei:
Cititi online anunturile din ziarul “Romania libera”:
Imobiliare
Mica Publicitate
oldspike: Joshua Bell
Marti, 26 Mai 2009 14:59

pt cei care vor sa vada si originalul: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/04/04/AR2007040401721.html
Joi, 21 Ianuarie 2010 11:41
Adonis:
Vineri, 26 Iunie 2009 10:00
medic primar: deja fumat
Miercuri, 10 Iunie 2009 21:58
oldspike: Joshua Bell
Marti, 26 Mai 2009 14:59
p a r f u m e r i a 3 3 : O, da! Asa da!
Miercuri, 20 Mai 2009 18:05
deliaandritoiu@email.ro: de ce fara adrian paunescu
Marti, 19 Mai 2009 12:14
Luni, 11 Mai 2009 01:35
Miercuri, 06 Mai 2009 02:51
malaxor: De-aia suntem pe-aici . Ca sa ne pierdem timpul. Acuma , doar n-ai vrea sa ne apucam de munca ? Sa munceasca aia care n-au internet .
Joi, 07 Mai 2009 07:05
Luni, 04 Mai 2009 13:21
Tanti MITZA BICICLISTA: D-le Alexandru ! Ai dreptate ! Pe el ca om nu-l cunoaste multa lume , ca la emisiunile TV , RADIO , se promoveaza incultura, mahalaua , manele, tiganii , prostituatele...etc. E mai usor pentru moderatori sa interogheze un prost !! decat un om detept si umblat !! Sigur i-ar pune in dificultate...si nu le convine !! Iar populatia , in proportie de 75 % , nu a mers nicodata la un concert de muzica simfonica si nu stiu cine a compus-o !!
Marti, 30 Iunie 2009 21:23
Bre Alexandrule: esti varza murata, nu ai inteles. Experimentul a fost facut sa vada reactia trecatorilor, esti o cuiuma. Cel putin Tomescu a castigat cativa spectatori, iar Joshua Bell, niciunul.
Joi, 21 Mai 2009 02:03
Goga: Bobinatorule, esti chiar bobinator, cred asta, mai ales dupa ce ti-am citit tampenia
Joi, 21 Mai 2009 02:01
romanul care fuge de incultura americana: . asa e bobinatorule! . americanii au imputit toate culturile lumii cu nonvalorile lor culturale
Luni, 04 Mai 2009 17:40
bobinatorul: Altceva trebuia sa intelegi : 1. Ca Tomescu n-a fost recunoscut dar ca muzica lui a produs o puternica impresie - multi s-au oprit sa-l asculte . 2. Nici Joshua Bell n-a fost recunoscut dar muzica lui n-a produs nicio impresie. Sau aproape niciuna . 3.Inculti au fost si romanii si americanii . Dar in timp ce romanii au manifestat o bruma de interes fata de muzica , americanii n-au manifestat niciuna .
Luni, 04 Mai 2009 15:33
semnati pt. monarhie: monrhia salveaza romania
Duminica, 03 Mai 2009 20:38
benjib: s-o ducem si noi asa rau ca GB.
Marti, 05 Mai 2009 22:30
viorica iovan: draga hehehe ...................regina nu sta cu mina in sin......refuz sa cred ca implicatiile ei in viata politica sint nule......refuz sa cred ca este o fiinta parazitara care suge singele poporului
Marti, 05 Mai 2009 20:04
hehehe: @ viorica iovan ... Pai monarhul alege ? Sau alegatorul ? Uite , Anglia e monarhie . Alege regina ceva ? Numeste ea pe cineva ? Ea asteapta sa vada care este rezultatul alegerilor . Seful partidului care a cistigat alegerile devine automat prim ministru . Regina DOAR CONSTATA cine va fi prim ministru . Si daca primul ministru e un tip mediocru si tara va fi guvernata mediocru . Degeaba e monarhul genial ca nu el guverneaza . Intr-o monarhie constitutionala moderna , practic , monarhul este legat si de maini si de picioare . Poate doar pe seful grajdurilor regale sa-l poata demite . Si atunci , cum poate salva tara un om care n-are nicio putere ?
Marti, 05 Mai 2009 00:43
viorica iovan: hehehe: Cum ar salva-o ? .................simplu de tot!.......alegind alti oameni in toate functiile necesare functionarii optime unui sistem social
Luni, 04 Mai 2009 17:37
hehehe: Cum ar salva-o ? N-ar trebui sa numeasca tot un prim ministru ? Iar ala n-ar trebui sa aiba un partid in spate ca sa-l sustina in Parlament ? Si avind un Parlament , cum i-ar putea impiedica pe aia sa n-aiba ca principala preocupare decit sa-si voteze privilegii ? Si legi in favoarea infractorilor ?
Duminica, 03 Mai 2009 23:48
locuitor al sectorului 3: violentele sonore ale lui Liviu Negoita
Duminica, 03 Mai 2009 15:52
Georgiana: Nici eu nu mai votez PD - L nici la PE nici la prezidentiale. Nu mai ies del oc la vot Negoita este cea mai mare dezamagire a cecea ce inseamna PD - L pentru distrugerea parcului I.O.R.
Duminica, 03 Mai 2009 21:10
Bujoreanu: Asa e . Aici a dat cu bita-n balta . Dar el are un merit - a stopat asemenea manifestari care se tineau lant pe vremea primarului anterior , Eugen Plesca de la PSD . Ca unul care locuiesc pe malul lacului , stiu bine ca Eugen Plesca a construit si scena aceea si a si incurajat folosirea ei la maximum de decibeli .Pe vremea lui Plesca orgiile se petreceau in fiecare week-end . Unele , cu artificii zgomotoase . Asta nu inseamna ca nu trebuie sa-i frecam acuma ridichea lui Negoita pentru fapta sa din 2 Mai . Rusine , Negoita ! Nu mai votam PD-L-ul pentru PE !
Duminica, 03 Mai 2009 19:37
alex: ...
Marti, 28 Aprilie 2009 21:18
Sabrina: Eu locuiesc in Toronto. Pot spune ca cei care calatoresc cu metroul in Washington sunt, cei care nu isi permit sa mearga cu masina. Iar pe continentul asta, sa ai o masina e ceva atat de obisnuit. Se stie ca noi ne legitimam cu permisul de conducere. Prin comparatie, publicul metroului bucurestean e mult mai eterogen cu o componenta mai mare de oameni cu o educatie peste medie. Asa ca nu ma mira reactia diferita intre doua locatii destul de diferite. Daca as povesti cine e prin metrou pe aici, as putea fi considerata rasista. Intelegeti si voi ce e de inteles. Salutari bucurestenilor!
Sambata, 23 Mai 2009 21:54
tiberiu: Din fericire, sunt destui oameni care dau bani ca sa-l asculte pe Bach. In cazul asta, oamenii au dat bani pentru ca au auzit o muzica de calitate interpretata exceptional. Iar comparatia cu SUA nu este deloc nepotrivita. Semnifica foarte mult faptul ca romanul obisnuit, "abonat" la metrou este mai sensibil (inclusiv prin "proba buzunarului") decat americanul echivalent. Si asta o pot confirma si altii, chiar dintre cei care au fost peste ocean...
Sambata, 09 Mai 2009 23:22
vergelu: timpuri noi
Joi, 23 Aprilie 2009 15:55
ion: Costele, vezi ca banii se duc pentru construirea unui centre de reintegrare a nevazatorilor.
Miercuri, 29 Aprilie 2009 11:53
Liviu: am ris cu lacrimi sunt de acord cu cele spuse de vergelu, si sa i se retraga dreptul de a mai folosi vreo chitara d'asta
Sambata, 25 Aprilie 2009 16:42
Pinx: Gandesti ca o rama analfabeta. Tu ai facut ceva bun pentru cineva? Ferentariotule, iti faci cartierul de rusine.
Sambata, 25 Aprilie 2009 00:06
ritiumaria: Parerea lui "vergelu" ca ar fi cersit, este gresita, a fost o initiativa laudabila si s-a dovedit ca romanii sunt sensibili la arta. Daca am avea mai multi artisti care sa faca asemenea gesturi, am mai cultiva si noi gusturile romanilor spre adevarata arta, iar banii stransi i-am putea dona unor asociatii umanitare, care i-ar folosi in sprijinul celor bolnavi sau necajiti. Felicitari pentru aceasta initiativa si sa ne rugam ca Bunul Dumnezeu sa ne fericeasca cu mai multi artisti demni de un asemenea sacrificiu.
Vineri, 24 Aprilie 2009 10:20
ADRYAN: TU AI CITIT ARTICOLUL SA VEZI DESPRE CE ESTE VORBA????...DAK IN VIZIUNEA TA E CERSIT, ATUNCI INSEAMNA CA ATAT TE DUCE CAPUL
Joi, 23 Aprilie 2009 16:50
Miercuri, 22 Aprilie 2009 19:31
Alexandru: Din pacate nu este asa. In Romania majoritatea covarsitoare se scalda in mediocritate. Dovada este modul in care si-a petrecut majoritatea cele cateva zile libere: manele si mici. Peste tot! Eu asta am intalnit. Acest eveniment trebuie privit ca o exceptie. Nu uitati ceea ce vedeti zilnic in Romania.
Luni, 04 Mai 2009 12:30
Duminica, 19 Aprilie 2009 11:40
alexe: Lasati , fratilor , ca cine trebuia sa priceapa a priceput . Voi nu trebuia sa pricepeti . Pareti din diaspora. Spre confortul vostru , e mai bine sa ramineti asa , rupti de realitatile din tara :D
Luni, 20 Aprilie 2009 13:09
si eu: Foarte bine scris,de IO... nici macar reporterii nu au reusit sa invetze sa vorbeasca pe intelesul lumii, ce bani mai are Romania la ora actuala, mereu se scrie aiurea... dupa parerea mea este o rusine asa ceva.
Luni, 20 Aprilie 2009 09:23
Amati: r.i.p.
Sambata, 18 Aprilie 2009 07:59
duca sorin: Ce sa mai zic jos palaria asta denota ca nu suntem o natie de oameni prosti om fi saraci marea majoritate ca de doamne cei care conduc au avut grija de asta in permanenta in favoarea lor idea este ca schimbarea de care avem nevoie trebuie sa se implineasca dar este posibila doar prin atitudine si spirit civic si puterea votului exprimat nu prin statul acasa in ziua de vot si dupa acea sa ne plingem avem ocazia o data la patru ani Eu cred in destinul poporului nostru si pina la urma vom iesi din mizeria morala in care ne aflam si nu vom mai obliga inteligenta romaneasca sa ia calea exodului si ca vom putea sustine si finanta valorile prea mult am pierdut incepind din 1989 si puna acum nu dau nume de asa zisi patrioti mi e sila sa le prinunt numele dar actiunile lor mau determnat sa ma indepartez de tara si sa muncesc printre straini acasa insemnind Romania pentru mine si alte citeva milioane de conationali insemnind doar sarbatorile mari economia Romaniei o sustinem noi nu actuali guvernanti prin banii pe care ii pompam acasa la famili in rest datorii astronomice autostrazi si altele in viteza melcului comisioane grase incasate de mai marii zilei aflati la oala cu ciolanul familile lor si prietenii nici intro tara bananiera nu se intimpla asa ceva doar la noi de ce pentru ca le o permit cei care stau de o parte si nu iau atitudine m am saturat as mai scrie vreo citeva sute mii de rinduri dar ma opresc BRAVO continuati Sorin Brussel
Luni, 20 Aprilie 2009 23:46
Rudy: muzica
Sambata, 18 Aprilie 2009 03:46
hehehe: L-ai intrebat pe Valentin Gheorghiu daca ar fi dispus sa-si ia pianul si sa cinte cu el la metrou ? S-ar putea ca in chestiunea celui mai potrivit spatiu pentru a produce muzica sa fie de aceeasi parte a baricadei cu Dan Grigore .
Sambata, 18 Aprilie 2009 11:12
Vineri, 17 Aprilie 2009 17:11
Vineri, 17 Aprilie 2009 15:55
Justy: Si inca un secret: De ce nu ia nimeni in consideratie faptul ca era, totusi, Vinerea Mare? Nu zic ca a facut parte din "strategia de seductie", dar e oricum un factor important in sporirea milosteniei romanului. Altfel, tot respectul pentru experiment si pentru artist.
Miercuri, 22 Aprilie 2009 13:06
Vineri, 17 Aprilie 2009 12:44
diogene: Lui tiberiu : daca esti intr-adevar muzician - adica un profesionist care traieste doar de pe urma concertelor sale , fii bun si marturiseste-ne daca in aceasta calitate ai facut compromisurile pe care Dan Grigore nu le-a facut . Adica : 1. Daca ai cintat in spatii improprii si inadecvate acustic pentru muzica . 2. Daca ai cintat PE GRATIS , doar de dragul artei . 3. Daca AI DAT PORCILOR MARGARITARE - adica , daca ai cintat in fata unor ageamii nepriceputi care habar n-aveau despre muzica , doar ca sa le ridici nivelul cultural . Daca ai facut toate astea , bravo tie , esti un inimos , dar si un mare naiv . Caci ageamiii in muzica n-au nevoie sa fie stimulati de un mare artist ca sa inceapa sa priceapa ceva . Lor le ajunge si un artist de mina a treia . Asa cum elevilor de clasa a I-a nu e cazul sa le predea un profesor universitar -pentru ei e destul si un invatator .
Luni, 25 Mai 2009 18:22
tiberiu: Lui Diogene: Sunt muzician si-ti spun ca vorbele lui Dan Grigore au fost in afara subiectului. Nu a inteles deloc care a fost ideea experimentului: in fond, o testare a reactiei, a sensibilitatii omului fara cultura muzicala, expus la muzica de calitate. Pentru aceasta a cantat Tomescu la metrou, nu pentru principiul mutarii muzicii din spatiul "sacru" al salilor de concert. Si, atat ca muzician cat si ca ascultator, afirm ca multi producatori de frumusete raman blocati undeva pe parcurs, uita care este scopul artei si o transforma intr-un mestesug pentru propriul lor folos...
Sambata, 09 Mai 2009 23:42
Amati: lui Christina: acesta e cuvantul ce graieste adevarul. Sub fiecare vestmant este omul de elita. Par egzamplu, am un vecin care si-a construit de unul singur casa, si-a facut, dupa iesirea la pensie, timp de opt ani, in gradina proprie, un vapor cu care navigheaza de sase ani prin Mediterana, care are pentru noi "intelectuali si intiati" intr-o clipita solutia patent pentru o problema practica cu care ne-am chinuit o jumatate de an. Iar el ne invidiaza pentru deprinderile noastre intelectuale cu computerul, desigur ar fi coplesit sa afle despre initierea mea in ale muzicii. Un alt vecin, care intre timp s-a mutat, a fost un macelar atat de consacrat incat concernul BILLA i-a integrat firma si numele lui firmeaza de-asupra intrarii la fiecare filiala. Odata, vrand sa fac mititei srtrict dupa reteta Carul cu Bere, l-am rugat sa ma sfatuiasca ce feluri de carne sa cumpar la macelaria "lui". Ei bine, omul a scos un atlas de anatomie a porcului si a vorbit ca intre colegi despre musculatura adecvata cerintelor retetei. Apoi a mers in filiala locala si mi-a taiat cu mana proprie bucatile necesare. (Ca micii n-au reusit cu toate acestea, este exlusiv meritul meu). Un al treilea este sef de inginerie-sunet la Radiodifuziunea austriaca si nu ma intrebati ce fel de solutii are in maneca pentru cele mai intricate probleme de inregistrare. Un al patrulea, tot un studiat, si-a zidit si el de unul singur casa, a conceput la firma Philips o combinatie de televizor si videorecorder de mare succes si a condus la Eindhoven o echipa de proiectanti pentru aparatura de bucatarie "inteligenta", deci, daca in viitor frigiderul va va atentiona ca rezervele de lapte sunt pe terminate, ganditi-va la el. Eu ma simt umil fata de ei, chiar daca am deosebit pe vremuri pe un Heifetz de un Oistrah si de un Kogan dupa primele arcusuri. Sa fim mai modesti.
Vineri, 17 Aprilie 2009 21:36
diogene: Amindoi sunteti oameni, dar tu esti un tip de om iar el este alt tip de om . Tu esti consumator de frumusete iar el este producator de frumusete . Iar consumatorii nu sunt in masura sa stie mai bine decit producatorii cum se realizeaza un produs artistic performant . Si de fapt ce-a spus el ? Ca muzica nu trebuie produsa in incinte cu acustica proasta fiindca-i altereaza calitatile estetice. Lucrul asta l-au intuit de zeci de ani producatorii de echipamente Hi-Fi care au ajuns azi la performante uimitoare. A spus el ca refuza sa cinte in fata unor spectatori cu un nivel mai scazut de cultura muzicala ? Nu . Doar a insistat ca evenimentul sa se petreaca in sali de concert specializate , cu o acustica decenta . Asa ca fii draguta si explica-ne ce anume ti-a declansat stupoarea ? Ce a spus el atit de odios ? Aceste minime pretentii tehnice ale lui ? Una din ele a satisfacut-o chiar Alexandru Tomescu , care a venit cu o vioara Stradivarius , nu cu una de serie produsa pe banda rulanta . Este momentul sa-i crezi pe producatorii de frumusete : acustica este de o importanta extrema. Instrumentul muzical , deasemenea . Ca fapt divers , la Ateneu , Dan Grigore ar fi cintat pe un pian Steinway & Sons - echivalentul muzical pianistic al viorii Stradivarius .
Vineri, 17 Aprilie 2009 14:46
Cristina: Nu il judec pe artistul Dan Grigore, pt. ca, intr-adevar, nu sunt "la nivelul lui de maiestrie artistica si cultura muzicala", pt a o putea face. A fost reactia unui om la ceea ce a spus un alt om. Si la nivelul asta chiar il inteleg, dar nu pot fi de acord. Pentru ca sub hainele de artist, profesor, doctor, inginer, lucrator la drumuri si poduri etc. se afla oameni. Iar ceea ce face fiecare, imbracat in aceasta haina este creatie umana. Mai mult sau mai putin de elita.
Vineri, 17 Aprilie 2009 14:08
diogene: Judeca-l cum vrei pe Dan Grigore . Dar numai dupa ce te ridici la nivelul lui de maiestrie artistica si cultura muzicala . Caci datorita lor gindeste asa cum gindeste. Fiindca , cu cit esti mai cultivat , cu atit descoperi sensuri mai profunde ale relatiei artist- spectator .
Vineri, 17 Aprilie 2009 13:01


Pagina « 1 2 3 4 5 6 7 8 »


Urmareste-ne pe twitter

Sunteti de acord ca alegerile sa aiba loc intr-una dintre zilele saptamanii?




Ce s-a schimbat
in Romania
dupa 20 de ani?

Spune-ti parerea!

Capricorn: Daca te vei confrunta cu vreo problema aparent de nerezolvat, lasa-te in voia amintirilor si vei reusi sa gasesti solutia. Ai grija cum interactionezi cu superiorii tai pentru a evita sa te preseze careva pentru a face un lucru pentru care, poate, nu...
continuare


Cursul BNR din Luni, 15 Martie 2010
1 EUR = 4.0898 lei
1 USD = 2.9819 lei





Oferte Constructii
Constructii case, case din lemn, amenajari, termopane
www.oferte-constructii.ro

Skeye Blue
Spoturi audio, tipografie offset, bannere, mesh-uri
www.skeyeblue.ro