12.8 C
București
luni, 22 aprilie 2024
AcasăSpecialCine este Irina Radu, noua șefă TVR

Cine este Irina Radu, noua șefă TVR

Irina Radu, noua șefă interimară a TV, a fost director de programe în televiziunea publică, începând cu anul 2013. De asemenea, Radu a mai fost director al canalului TVR 1, din 2004 până în 2006, director interimar al canalului TVR 2 și pentru o scurtă perioadă director Evenimente Speciale, relatează Mediafax

Totodată, în 2000 şi 2001 a fost producător general al Festivalului Cerbul de Aur, iar în 2003, 2004 şi 2005 a fost directorul festivalului.

Jurnalistă cu vechime

Irina Radu a fost, pe rând, redactor-prezentator la TVR Iaşi, producător şi prezentator al Jurnalului TVR, redactor-şef la Ştiri, realizator emisiuni şi redactor-şef al Redacţiei Copii-Tineret.

Noua directoare a TVR a făcut parte și din Consiliul de Administraţie al Televiziunii Române, între 1998 şi 2002. 

La începutul anului 2010, Irina Radu a preluat conducerea Intact Production, casa de producţii a trustului de media Intact, după ce, în august 2009, ea a părăsit funcţia de director de producţie al  televiziunii Kanal D, televiziunea trustului Dogan Media International, pentru a-şi deschide propria firmă de media.

Irina Radu a început colaborarea cu Kanal D odată cu intrarea postului operat de trustul turcesc Dogan Media International pe piaţa de televiziune din România, în octombrie 2006.

Licenţiată în Litere, Irina Radu a urmat mai multe cursuri de specializare (CODECS, Open University Business School: Managementul relaţiilor cu clienţii şi cumpărătorii, Managementul Resurselor Umane, Management general; California State University: Jurnalism şi Comunicare; Fundaţia Britanică Thomson: Jurnalism).

Irina Radu câştigat premiul APTR pentru emisiunea “Culise” (în 2000) şi pentru Cerbul de Aur 2003.

În 2001 i-a fost decernat premiul World Vision pentru reportaj.

Potrivit site-ului televiziunii publice, Irina Radu declara într-o dezbatere, în luna mai a acestui an, că Televiziunea Română are nevoie de o şansă, pentru că angajaţii instituţiei ştiu ce au de făcut şi 
realizează emisiuni ca “Viaţa satului”, “O dată-n viaţă” şi “Profesioniştii”, care sunt apreciate de telespectatori. Ea a mai spus că TVR trebuie să se bată să cucerească telespectatorul, având în vedere situaţia financiară dificilă în care se află în prezent televiziunea publică.

 

Cele mai citite

Masa de Paște, mai scumpă, chiar cu plafonarea alimentelor de bază

Bugetul alocat cumpărăturilor pentru masa de Paște de anul acesta poate depăși suma de 1.000 de lei, față de anul trecut când vorbeam despre suma...

UNSAR: 8 din 10 şoferi vor să ştie cât a fost valoarea despăgubirii achitate

Opt din zece şoferi (81%) şi-ar dori ca, în cazul în care suferă pagube în accidente rutiere şi sunt despăgubiţi de poliţa RCA a...

Julius Meinl Living a cumpărat hotelul Ambasador din București

Julius Meinl Living anunță finalizarea achiziției Hotelului Ambasador din București, cu o suprafață de 12.600 mp. Hotelul se va redeschide în 2027 după renovare...
Ultima oră
Pe aceeași temă