15.3 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăSpecialPeste două luni de lucrări la Spitalul Filantropia. Traficul va fi deviat

Peste două luni de lucrări la Spitalul Filantropia. Traficul va fi deviat

Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice (RADET) începe, luni, lucrările de înlocuire a tronsonului de reţea de termoficare în zona Spitalului Filantropia, potrivit unui comunicat al Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB). 
Conform sursei citate, edilul general al Capitalei, Gabriela Firea, a spus că s-au alocat RADET 14 milioane de lei pentru a începe reparaţiile în sistem de urgenţă în zone ca Filantropia, Banu Manta şi Mihai Bravu. 
Tronsonul de reţea termică ce va fi înlocuit în zona Spitalului Filantropia are o lungime de aproximativ 330 metri liniari. Lucrările au un termen de execuţie cuprins între 75 şi 90 de zile, însă acesta poate fi modificat, urmare a situaţiei din teren. 
Porţiunea de reţea ce urmează să fie înlocuită este amplasată aproape în totalitate (98%) sub calea de rulare a tramvaielor, pe ambele sensuri, ceea ce face imposibilă înlocuirea atât parţială, cât şi totală a reţelei termice fără devierea traficului rutier, informează PMB. 
Potrivit RADET, acest tronson de reţea are o mare importanţă, deoarece alimentează cu agent termic primar zone importante ale Bucureştiului, printre care Iancu de Hunedoara, Dorobanţi, Floreasca, Ştefan cel Mare, Aviaţiei sau zona Aeroportului Băneasa. O particularitate a acestor cartiere o reprezintă faptul că, pe timp de iarnă, nu pot fi alimentate din alte reţele de termoficare, deoarece nu se pot realiza condiţiile termice şi hidraulice necesare acestor operaţiuni. 
Dacă acest tronson nu este înlocuit, în sezonul rece 2016 – 2017 nu poate fi asigurată funcţionarea a 17 puncte termice din zonă şi nu va putea fi furnizată energie termică în condiţii normale către consumatorii racordaţi la sistemul centralizat, respectiv peste 250 de blocuri din sectorul 1, indiferent din ce sursă ar fi alimentaţi. Încă din martie s-a decis închiderea acestei porţiuni, care nu mai prezintă siguranţă în exploatare, după ce, din 2010 până în prezent, angajaţii regiei au intervenit la aproximativ 25 de avarii. 
Pentru realizarea lucrării în condiţii optime de timp şi calitate, echipele RADET vor lucra în două ture, şase zile pe săptămână, lucrarea fiind realizată "prin forţe proprii". 
Uzura fizică a tronsonului este cauzată atât de vechimea în exploatare foarte mare, precum şi de infiltraţiile de apă rece, canalizare şi apă pluvială. 

Cele mai citite

Guvernul va da un OUG joi prin care numărul funcțiilor de conducere ar putea ajunge la 10% în aparatul de stat

Guvernul urmează să aprobe în şedinţa de joi un proiect de ordonanţă de urgenţă(OUG) privind modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, precum posibilitatea stabilirii, în anumite...

Reforma austerității, îmblânzită. Plafonări peste plafonări de la Guvern

După austeritatatea de anul trecut și cu un deficit bugetar la limită, Executivul face cadouri pentru români, iar angajații din companiile de stat pot...

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic, analiză

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe deplin scăderile din timpul  pandemiei, estimările inițiale indicând chiar o creștere de 2% peste nivelurile...
Ultima oră
Pe aceeași temă