10 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăSpecialTrenul Constanța - Iași a fost retras din circulație. Călătorii au fost...

Trenul Constanța – Iași a fost retras din circulație. Călătorii au fost mutați în altă garnitură feroviară

Trenul IR 1862 care era planificat să circule pe relația Constanța – Fetești – Făurei – Iași a fost retras în gara Constanța la ora 4:50, a anunțat CFR SA.

Pentru continuarea drumului, pasagerii au fost preluați de trenul suplimentar 12096 care a plecat din Constanța în cursul dimineții, la ora 7:30, spre București, având un plug de zăpadă antemergător.

"Menționăm faptul că, în cursul nopții de 10/11 ianuarie, plugul locomotivei s-a rupt în urma impactului cu un corp străin aflat în gabarit, între stațiile Dorobanțu și Medgidia. Călătorilor li s-a asigurat în gara Constanța asistență, ceai și alimente", afirmă reprezentanții companiei.

Potrivit sursei citate, nu sunt linii închise și nici trenuri blocate pe rețeaua feroviară, însă circulația este adaptată la condițiile meteo nefavorabile, de ninsori abundente și viscol.

Pe magistrala București — Constanța, trenurile circulă remorcate cu locomotive Diesel și cu plug antemergător, din cauza pericolului formării de suluri de zăpadă.

CFR SA avertizează că se înregistrează întârzieri în circulație, acestea fiind determinate de adaptarea circulației la condițiile meteo nefavorabile de vânt puternic și ninsori abundente, de necesitatea atașării locomotivelor Diesel pe anumite intervale de stații din jumătatea de sud a țării, de reducerea vitezei de circulație sau de intervenția cu pluguri pentru deszăpezire.

"Toate aceste măsuri sunt necesare din considerente de siguranță și pentru continuitate în traficul feroviar pe întreaga rețea", subliniază compania.

CFR Călători a anulat 99 de trenuri din cele 1.300 de garnituri ale companiei care circulă zilnic în România și dă asigurări că se fac eforturi pentru ca traficul feroviar să fie asigurat pe magistrale, între marile orașe.

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

Protejarea pădurilor din Ilfov este piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov

Înscrisă ca amendamente la noul Cod Silvic, protejarea pădurilor din Ilfov împotriva exploatărilor comerciale, piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov, a fost...

Protejarea pădurilor din Ilfov este piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov

Înscrisă ca amendamente la noul Cod Silvic, protejarea pădurilor din Ilfov împotriva exploatărilor comerciale, piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov, a fost...

Dosar de corupție la nivel înalt în Rusia: unul din adjuncții ministrului rus al apărării a fost arestat

Un adjunct al ministrului rus al apărării, Timur Ivanov, a fost arestat pentru presupusă corupţie, a anunţat marţi Comitetul de Anchetă rus, notează AFP,...
Ultima oră
Pe aceeași temă