luni, 3 iunie 2024
AcasăSpecialFOTO: Jurassic Park a fost descoperit în CHINA! Cum arată locul care...

FOTO: Jurassic Park a fost descoperit în CHINA! Cum arată locul care COLCĂIA de DINOZAURI și de ce sunt ARESTAȚI chinezii

O echipă de munctori din China a fost nevoită să întrerupă lucrările de construire a unei șosele, după ce au făcut o descoperire incredibilă.

La începutul lunii mai, muncitorii au dat buzna, în centrul oraşului Heyuan din sudul Chinei, peste nu mai puțin de 43 de ouă fosilizate de dinozaur.

Citește și: FOTO: Descoperire ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE. Ce au găsit mai mulți tineri într-un BUNCĂR de RACHETE NUCLEARE abandonat din SUA

Unul dintre ouă are un diametru de 13 cm, iar 19 dintre ele sunt intacte, conform scmp.com.

O echipă de cercetători din cadrul Academiei de Ştiinţă din China a luat, deja, problema în propriile mâini și va examina ouăle pentru a stabili cărei specii de dinozaur au aparţinut.

Citește și: FOTO: Descoperire arheologică TERIBILĂ. Istoria AZTECILOR ar putea fi RESCRISĂ! Ce a găsit un mexican în Teotihuacan

Heyuan a fost considerat de către specialiști ca fiind un adevărat Jurassic Park, după ce au fost descoperite, începând din 1996, peste 17.000 de ouă fosilizate de dinozaur.

Citește și: FOTO: Cea mai mare PANDEMIE din Rusia. IMAGINILE de arhivă care spun totul despre consumul de VODCĂ

În plus, un fermier din același oraș a fost arestat în 2004, după ce polițiștii au descoperit, în locuința sa, 557 de ouă de dinozauri, fără ca acesta să raporteze autorităţilor descoperirea făcută.

GALERIA FOTO de mai sus ne arată ce se întâmplă, de fapt, în ”Jurassic Park”.

Citește și: FOTO: Sexism și DEGRADARE pentru FEMEI. Cum s-a aruncat singură în aer o companie aeriană din Vietnam