23.9 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăSpecialTrusted Brand 2014. Care sunt brandurile în care au încredere românii

Trusted Brand 2014. Care sunt brandurile în care au încredere românii

Dove, Napolact și Algocalmin sunt trei dintre brandurile de încredere pe care românii le-au votat în cadrul studiului Trusted Brand 2014, realizat de revista Reader’s Digest. Studiul premiază anual brandurile care au reușit să câștige încrederea consumatorilor la nivel european și național.

Anul acesta, 18 categorii au fost câștigate de mărci autohtone, ceea ce relevă faptul că încrederea românilor în mărcile autohtone creşte constant, de la an la an.  

La majoritatea categoriilor, liderii rămân aceiași, indiferent de schimbările care se produc pe piață. Opt branduri au reușit chiar să își păstreze prima poziție în topul încrederii nouă ani la rând, de la începutul studiului (de ex. Borsec la categoria Apa minerală, Ariel la categoria Detergent, Petrom la categoria Benzinării, Protv la categoria Televiziune).  

Românii au ales pentru pentru al nouălea an consecutiv brandul Algocalmin drept cel mai de încredere analgezic, în cadrul studiului.

„Ne onorează aprecierea constantă a românilor pentru Algocalmin, un produs cu o tradiție de jumătate de secol pe piața locală. Pentru noi este o confirmare că valorile din spatele brandului sunt puternice și sunt importante pentru pacienții români: eficiență dovedită în combaterea durerii, calitate, siguranta si accesibilitate. Totodată, acest valoros capital de încredere se reflectă și prin faptul că, an de an, Algocalmin își consolidează poziția de lider în volum, prin numărul de unitați comercializate. Peste 10 milioane cutii de Algocalmin au ajuns în casele românilor în perioada aprilie 2013 – martie 2014”, a declarat Simona Cocos, Director General Zentiva România.

Paralela 45 a fost recunoscută drept „the most trusted brand 2014”, la categoria Agenții de Turism. Este cel de-al șaselea an consecutiv în care Paralela 45 se bucură de cel mai ridicat nivel de încredere în achiziționarea vacanțelor.

„Într-o industrie a serviciilor și a contactului direct cu clienții, a rămâne timp de șase ani consecutivi în topul preferințelor acestora este o mare realizare. Brand-ul este o poveste care te reinventează, astfel prin fiecare destinație introdusă în portofoliul nostru suntem supuși unor noi provocări, a declarat Alin Burcea, președinte Paralela 45. 

Schimbări de lider au apărut, în acest an, la șapte categorii: Rețea de telefonie mobilă (unde Vodafone a reușit să detroneze la nivel de percepție și încredere Orange, câștigătorul ediției precedente), Computer personal (unde HP a ocupat în 2014 poziția întâi, deținută în anii trecuți de Dell), Automobil (unde Volkswagen a învins Dacia), Camera foto (Nikon a detronat Canon), Bancă (Banca Transilvania depășește BCR), Produs de îngrijire a părului (Head&Shoulders a trecut pe prima poziție, ocupată anul trecut de Nivea) și Magazin electrocasnice (Altex a depășit Domo). De asemenea, anul acesta în studiu a fost introdusă o nouă categorie: Farmacii. Primul câștigător al acesteia este farmacia Catena.  

Cel mai recent studiu Trusted Brand 2014, ajuns la a paisprezecea ediție în Europa și a noua în România, a fost realizat în perioada septembrie-noiembrie 2013, concomitent în zece țări europene: Austria, Elveția, Finlanda, Franța, Germania, Polonia, Portugalia, România, Rusia și Slovenia.

Participanții selectați din clienții activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugați să nominalizeze ei înșiși mărcile în care au încredere și să le evalueze apoi in functie de "Calitate", ’’Valoare excelentă", "Imagine puternică", "Înțelegerea nevoilor clienților" și ’’Responsabilitate socială’’. 

Castigatori Trusted Brands Romania 2014: 

Categorii europene: 

Automobile: Volkswagen
Electrocasnice: Philips 
Computere personale: HP
Telefonie mobila: Nokia
Retea telefonie mobila: Vodafone
Camere foto: Nikon
Agentii de turism: Paralela 45
Banci: Banca Transilvania
Carduri de credit: Visa
Companii de asigurari: Astra Asigurari
Furnizori servicii internet: RCS & RDS
Benzinarii: Petrom
Vitamine: Eurovita
Remedii impotriva racelii si gripei: Nurofen
Analgezice: Algocalmin
Produse de ingrijire a parului: Head & Shoulders
Produse de ingrijire a pielii: Nivea
Produse de machiaj: Avon
Detergenti: Ariel
Cereale pentru micul dejun: Nestle

Categorii locale: 

Produse de panificație: Vel Pitar
Produse lactate: Napolact
Produse din carne: Cris-Tim
Ulei de gatit: Untdelemn de la Bunica
Condimente: Fuchs
Ape minerale: Borsec
Hrana pentru animale: Pedigree
Clinici private: Medlife
Cafea: Jacobs
Pasta de dinti: Colgate
Farmacii: Catena
Retailer electrocasnice: Altex
Sapun: Dove
Deodorant: Nivea
Centre comerciale: Kaufland 
Cotidiene: Adevarul
Statii radio: Europa FM

Cele mai citite

Captive ideologiei, euroelitele nu sesizează declinul capitalismului

Revoluţia franceză a desfiinţat latifundiile feudale, în folosul unităților de producție burgheze. Comuniștii au distrus proprietatea privată pentru a crea omul nou, eliberat de...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Dezvăluiri din viața artistei Anna Lesko. După cinci ani de singurătate, cântăreața rupe tăcerea

Anna Lesko s-a "dezbrăcat" de cuvinte la podcastul "Fain și Simplu" moderat de Mihai Morar. Artista a vorbit despre viața ei personală, regrete și...
Ultima oră
Pe aceeași temă