De pe bloguri, vineri, aflăm care sunt criteriile de alegere ale celei mai importante persoane din mediul online românesc, dar și ce diferențe există între infrastructura rutiera românească și cea americană.
De pe blogul victorkapra.ro aflăm care sunt criteriile de alegere a celei mai importante persoane din mediul online românesc. Astfel, persoanele care se exprimă prin bloguri și site și au o prezență dinamică în rețelele sociale, care au creat comunități și sunt recunoscute ca voci importante în domeniul lor, care se implică în activități online cu impact în rândul unor grupuri sau comunități, pot avea o șansă la câștigarea titlului de personalitatea online a anului în România. Bloggerul a precizat că toate aceste realizări trebuie să se fi petrecut în ultimul an.
De pe blogul zoso.ro citim o comparație privind infrastructura rutieră în România și SUA. Astfel, bloggerul explică cum s-au construit parcările în SUA. ”La americani a fost simplu, s-a măsurat cea mai lunga mașină și s-au pus borduri din alea, pentru că cetățeni, logică, mașini”, a scris bloggerul.