13.2 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăInternaționalMcCann Erickson România câştigă al doilea Grand Effie în 2013

McCann Erickson România câştigă al doilea Grand Effie în 2013

Agentia McCann Erickson Romania este marea castigatoare a Premiilor Effie 2013, cu un total de 6 premii castigate pentru brandurile Sprite, Vodafone, Rom Autentic si Maggi. Gala Premiilor Effie Romania 2013, care a avut loc aseara, i-a adus agentiei marele premiu – Grand Effie – pentru Campania Parental Control, dezvoltata pentru brandul Sprite, campanie care a castigat si Gold Effie la categoria Non-Alcoholic Beverages.

Campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started”, dezvoltata pentru brandul Rom Autentic, si Campania “Vodafone Brand Relaunch”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, au castigat Gold Effie, Campania “Food is fun”, dezvoltata pentru brandul Maggi a castigat Bronze Effie iar Campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone a castigat Silver Effie.

De asemenea, UM – agentia de media a Grupului de Comunicare McCann WorldGroup Romania – a fost cea mai premiata agentie de media din Romania in cadrul Galei Effie Awards 2013, castigand alte 4 premii importante: Gold Effie cu Ciuc Natur Radler – „Only tastematters”; Silver Effie cu Caroli – „Don Curcan”; Bronze Effie cu Napolact – „Handcrafted promotion” si Gold Effie cu Ciuc – „A beer in a thousand”.

„Cu totii am fost afectaţi de criza. Dar cred ca acele companii care si-au mentinut viziunea si au construit branduri cu puternice ancore emotionale au avut de câştigat. Sper ca Effie-urile de anul acesta sa incurajeze mai multe companii sa aprobe campanii curajoase – ca mai toate cele care au câştigat aur anul acesta. Felicitari tuturor castigatorilor!”, a declarat Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson Romania.

Cele 6 trofee castigate pe plan local se adauga altor doua premii regionale importante, castigate in premiera pentru piata locala de catre McCann Erickson Romania:  Grand Prix si Most Effective Traditional Marketing Campaign in cadrul Premiilor Effie Baltics 2013, pentru proiectul „Bite SmartSchool”, dezvoltat pentru operatorul telecom Bite Lituania.

„Dupa rezultatele din Baltice, ne-am dorit foarte tare sa avem succes si la Effie-urile locale. Si chiar am avut un numar record de inscrieri in care am crezut. Ma bucur foarte mult pentru campaniile castigatoare si pentru echipele simbiotice client+agentie din spatele lor. Imi este greu sa descriu pasiunea investita in aceste proiecte. Toate sunt campanii cu idei strategice si creative unice la care s-a lucrat foarte mult,  si care au avut rezultate solide, atat pentru brand, cat si pentru vanzari. Pare cliseu, dar e adevarat. Desi toate au fost campanii dificile, prin care a trebuit sa reinventam branduri cu un istoric impresionant. De altfel, si Vodafone si Rom si Sprite sunt branduri care deja detin bine-meritate Gold Effie-uri in portofoliu. Si suntem mandri sa contribuim la succesul lor pe termen lung”, a declarat Diana Ceauşu, Head of Strategy – McCann Erickson Romania

“Sprite este cunoscut ca un brand inovator, iar prin noua campanie am dorit sa revenim cu un mesaj refreshing si contemporan”, declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

In afara de McCann Erickson, cele mai multe premii au fost castigate de Leo Burnett & Target, care a obtinut patru Effie, si Graffiti BBDO cu trei premii.

In cadrul festivitatii au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.

Premiile Effie evalueaza campaniile din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.

In total au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann Erickson Romania, Ogilvy & Mather, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, UM Romana.

 Preminţii cu aur la Effie 2013

Trofeele de aur au fost acordate in următoarele categorii: Alcoholic Beverages – Beers – campania “Only taste matters” (Ciuc Premium Natur Radler), semnata de 23 Communication Ideas; Brand Experience – “For experimentalists since 1615”, campania Grolsch a celor de la Arsenoaiei & Matasel; Corporate Reputation, Image & Identity – “Vodafone Brand Relaunch”, McCann Erickson pentru Vodafone; David vs. Goliath – campania „Vote for purity”, pentru Aqua Carpatica, semnata de Cohn&Jansen JWT; Digitally Led Campaigns – campania “Nostalgia”, realizata de Publicis pentru Pegas; Financial services – campania “Spend and Save” pentru ING Card Complet, semnata de CAP; Media & Entertainment – “For Any Sport Addicts” pentru Dolce Sport, semnata de GMP Advertising; Media Innovation – “Second-Life for Mihai Neşu Foundation”, o campanie realizata de Leo Burnett & Target pentru Gazeta Sporturilor; Non-alcoholic beverages – trei campanii – “Today. Same as yesterday”, Pepsi, Graffiti BBDO / “The Supreme Balance for body & mind”, Bucovina, Leo Burnett & Target / “National Consumer Promo”, Sprite, McCann Erickson; Snacks, confectionery and deserts – “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), semnata de McCann Erickson si Sustained Success – “A beer in a thousand”, brand Ciuc Premium, inscrisa de 23 Communication Ideas.

Competiţia Romanian EFFIE Awards 2013 a fost extinsa anul acesta la 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), toate categoriile avand proiecte inscrise. Juriul Romanian EFFIE Awards a fost prezidat de Jim Taylor, head of integrated activity planning capability, global, SABMiller, şi a fost format din 50 de reprezentanţi seniori ai industriei de marketing si comunicare din România.

In competitia din acest an au concurat 112 campanii, inscrise de catre 29 de agentii si companii.

Cele mai citite

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...
Ultima oră
Pe aceeași temă