12.2 C
București
joi, 18 aprilie 2024
AcasăSpecialAfaceri în creştere cu peste 20% pentru Cosmetic Plant în primul trimestru

Afaceri în creştere cu peste 20% pentru Cosmetic Plant în primul trimestru

 

Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, în timp ce volumul de produse livrate a crescut cu 17%, faţă de perioada similară din anul trecut. Reprezentanții companiei spun că această creștere a fost dată de lansarea unor noi game, bazate pe miere și pe lăptișor de matcă.

”Aceste noi game, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că primele trei luni din an au adus şi un avans al volumelor livrate către parteneri. În aceleaşi timp, gamele sortimentale Bioliv, Me & Mom şi cea de îngrijire a părului au avut creşteri ale vânzărilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.

”În ceea ce priveşte exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piaţa din Ungaria cu 17 noi produse, aparţinând atât gamelor deja exportate, precum Biolviv, Q10 şi Argan / Aloe, cât şi gamelor noi – LiftUp, Miere şi Lăptişor de Matcă şi GreenStem”, spun reprezentanții companiei.

„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis să ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a mai spus Susana Laszso.

Potrivit afirmaţiilor sale, în următoarea perioadă compania ar putea lansa exporturi şi pe alte pieţe, iar succesul Cos­metic Plant la cel mai mare târg de produse cosmetice din lume – Cosmoprof Bologna – în perioada ­18-21 martie, a demonstrat, o dată în plus, potenţialul produselor pe pieţele externe.

Prognoză optimistă pentru cel de-al doilea semestru

În ceea ce priveşte planurile pentru următoarea perioadă, Susana Laszso este de părere că al doilea trimestru din an va aduce o creştere de cel puţin ­10-12% a afacerilor companiei, determinată de lansarea de noi produse în gama de plajă. De asemenea, pentru întregul an, compania mizează pe un avans cu cel puţin 10 procente a cifrei de afaceri, la aproximativ 2,2 milioane de euro (cca. 10 milioane de lei). Reprezentanții companiei clujene sunt de ­părere că această creștere va fi susținută de extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi de lansarea de noi pro­duse.    

COMPANIE

Cine este Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacerea de familie a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca. ”Farmacista Ileana Meșter, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale”, spun reprezentanții companiei. Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.

 

Cele mai citite

Parchetul European face percheziții la Botoșani într-un dosar de fraudă cu fonduri europene

Biroul din Cluj-Napoca al Parchetului European (EPPO) efectuează joi percheziţii în mai multe locaţii din judeţul Botoşani, inclusiv în instituţii publice, în cadrul unei...

Ghidul ANAF pentru frizeri, coafeze și manichiuriste

Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală, a fost publicat joi de ANAF. Ghidul poate...

Belgia și Cehia vor ca UE să dea noi sancțiuni împotriva influenței Rusiei în viitoarele alegeri europene

Belgia şi Cehia cer ca Uniunea Europeană să adopte noi sancţiuni pentru a contracara influenţa Rusiei în viitoarele alegeri europene, după ce mai multe...
Ultima oră
Pe aceeași temă