Sika, unul dintre principalii jucători ai pieţei globale de materiale chimice speciale, a obţinut rezultate remarcabile în acest an în topul celor mai apreciate branduri elveţiene – Best Swiss Brads – surclasând mărci de renume precum Hublot, COOP sau Logitech.
Potrivit clasamentului realizat de compania Interbrand, valoarea brandului Sika a crescut cu 78% în ultimul an şi, în acest fel, Sika a urcat pe poziţia 38 în clasamentul brandurilor elveţiene. În topul clasamentului se află brandurile Nescafe, Roche, Nestle, Rolex şi Novartis.
Pentru a realiza topul Best Swiss Brands, Interbrand a luat în calcul peste 10 factori interni şi externi, inclusiv puterea financiară a companiei. Ţinând cont de aceste criterii, Sika a depăşit alte mărci elveţiene puternice şi a demonstrat că investeşte permanent în creşterea brandului. Vânzările Sika în 2014 au atins un nivel record pe toate pieţele unde compania este prezentă, ajunâng la 5.571 milioane de franci elveţieni, iar EBIT s-a situat la 633,2 milioane de franci elveţieni.
Un alt element care a contribuit la creşterea valorii brandului Sika şi la obţinerea unui loc în topul primelor mărci elveţiene a fost reprezentat de activităţile de comunicare realizate de companie în ultima perioadă.