La mijlocul anului, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale şi-a prezentat strategia pentru 2015.
În planurile CNADNR apar atât lucrări începute, cât şi respectarea Masterplanului General de Transport, care, însă, nu e deocamdată aprobat nici de Comisia Europeană, nici de Guvernul României, informează TVR.
Din 15 600 de km de drumuri naţionale, mai mult de jumătate au durata de viaţă expirată. Totuşi, Compania de drumuri nu are bani să repare anul acesta mai mult de 1300 de kilometri. Repararea acestora ar costa 1,7 milioane de lei.
Dintre centurile ocolitoare, prioritare sunt varianta ocolitoare pentru staţiunile Eforie Nord şi Sud, centura Comarnic şi centura Buşteni.
O noutate este construirea unui drum pe amplasamentul vechii căi ferate dintre Râmnicu Vâlcea – Vâlcele. Şoseaua va fi un drum de legătură pentru viitoarea autostradă Sibiu-Piteşti.