16.8 C
București
duminică, 12 mai 2024
AcasăSpecialCum văd clienții produsele sau serviciile companiilor

Cum văd clienții produsele sau serviciile companiilor

Cum văd și cum se raportează clienții la produsele și serviciile oferite de companii este tema următoarelor Dialoguri Manager Express. Analiști, specialiști, manageri și responsabili din companii vor discuta, vreme de cinci ore, ce s-a schimbat în percepția oamenilor față de branduri.

“Dialogurile Manager Express – Experiența Clientului”, organizate de Medien Conferences – divizia de evenimente a grupului Medien Holding, împreună cu revista Manager Express, vor avea loc marți, 13 mai 2014, între orele 9.00 și 14.00, la Hotel Intercontinental, București, sala Modigliani. 

„Într-o lume aflată încă în criză financiară, în care piața se contractă, iar marjele de profit se caută după virgulă, clientul și experiența lui de cumpărare au devenit piatra de hotar a oricărei afaceri. Clienții și-au pierdut loialitatea față de branduri, și-au schimbat obiceiurile de consum, au mai puțină încredere și alte așteptări. Au, în schimb, mai multă putere decât oricând.

Iată de ce, în cadrul acestei prime ediții dedicate directorilor de companii, antreprenorilor, directorilor de vânzări, comerciali, de marketing, de producție, de HR, account managerilor etc., ne propunem să privim lumea din perspectiva clienților – în sensul înțelegerii modului lor de a gândi -, să găsim soluții flexibile și inovatoare, astfel încât să știm ce vor clienții, chiar înaintea lor”, rezumă tematica dialogurilor moderatoarea Rodica Nicolae, redactor-șef Manager Express.

Agenda conferinței Dialogurile Manager Express, 13 mai 2014 – Cum să faci vânzarea o experienţă de calitate pentru client

9.00-9.30 – înregistrare și cafea de bun-venit

Moderator: Rodica Nicolae

9.30 – 10.30 Panel I:

Percepţia consumatorului român despre produsele / serviciile noastre? Cum stăm?

Prezentare rezultate studiu EY & Customer Focus

Elena Badea, Director de Marketing şi Comunicare, EY România

Elena Călin, Coach & Culture Consultant, Customer Focus

Q&A

10.30 – 11.00 pauza de cafea

11.00 – 13.00 Panel II:

Ce putem face pentru a-i oferi clientului o experienţă de calitate? Ce avem de făcut?

Subiecte:

Calitatea serviciilor vine din calitatea oamenilor

Vânzarea înseamnă încredere

Unde începe şi unde se termină procesul de vânzare?

Satisfacţia clientului intern se recunoaşte în satisfacţia celui extern

Clientul cumpără emoţii şi sentimente

Costuri generate de valoarea adăugată în procesul de vânzare

Bune practici în livrarea produselor / serviciilor

 

Florin Scarlat, Director General, BitSolutions

Adrian Florea, Managing Partner, Trend Consult

Călin Cavaleru, Managing Partner, HDTI

Radu Apostol, senior consultant, Interact

Q&A

13.00 – 14.00 Lunch

Pentru înscriere, descărcați și formularul disponibil Formular Dialogurile Manager Express

Cele mai citite

Daniel Nicodim, viceprimar Ploiești: Legea care a declarat 10 Mai ca Ziua Independenței Naționale a îndreptat o gravă mistificare istorică

Primăria municipiului Ploiești și Garnizoana Ploiești au organizat ceremoniile dedicate Zilei Independenței Naționale a României, care s-au desfășurat la Monumentul Vânătorilor, primul monument din...

Exclusiv: Analistul Adrian Negrescu, despre legea evaziunii fiscale: ,,Statul reușește să obțină doar 1-2% din prejudiciile din dosarele penale”

Legea evaziunii fiscale, cunoscută ca legea Ciucă-Ciolacu, împarte românii în tabere și anume cei care văd această măsură ca fiind una utilă în lipsă...

FOTO Sărbătoare uriașă pentru FCSB, noua campioană a României

Deși a pierdut, la București, meciul cu CFR Cluj, FCSB a sărbătorit câștigarea titlului de campioană a României. Meciul FCSB - CFR Cluj, disputat în...
Ultima oră
Pe aceeași temă