Danone, cel mai mare producător de iaurturi din lume, vrea să vândă divizia de nutriţie medicală, evaluată la miliarde de euro. Interestă de această tranzacție este compania americană Hospira, conform informațiilor oferite de o persoană apropiată situației, scrie Mediafax.
Potrivit Bloomberg, divizia este scoasă la vânzare din luna mai, tranzacţia fiind evaluată la peste 3 miliarde euro (4 miliarde dolari). Danone a purtat discuţii pentru vânzarea diviziei şi cu grupul elveţian Nestle şi compania germană Fresenius.
Vânzarea acestei divizii ar ajuta Danone să se concentreze pe brandurile de produse alimentare şi de larg consum.
Conform surselor citate de Bloomberg, Hospira este cel mai probabil cumpărător, mai scrie sursa citată.
Reprezentanţi ai Danone şi Hospira nu au putut fi contactaţi pentru comentarii.
Vânzările diviziei de nutriţie medicală a Danone, care includ produse ca Fortimel, destinat combaterii malnutriţiei, şi Neocate, produs hipoalergenic pentru copii, au crescut cu 5,2% în primul trimestru, la 328 milioane de euro, în termeni comparabili. La nivelul anului trecut, veniturile diviziei au fost de 1,3 miliarde euro.