6.7 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024
AcasăSpecialGafă a companiei Carrefour România: A chemat la un pitch 85 de...

Gafă a companiei Carrefour România: A chemat la un pitch 85 de companii de publicitate

Compania Carrefour Romania a chemat, în 27 mai, 85 de agentii de publicitate, la o licitatie de strategie și creativitate publicitară (pitch), iar gestul companiei franceze a fost privit cu amuzament de industria de profil din Romania, informează Hotnews.

Astfel, președinte ADC România, Ema Prișcă, i-a adresat în numele membrilor clubului, un mesaj public lui Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania, în care arată că firma franceză “a cheltuit pe 27 mai, fără urma de responsabilitate, 40.000 de euro din banii agențiilor: 200 top seniors X 2 ore X 100 euro (average)/ h. Vă ofer posibilitatea să arătați că regretați consecințele maligne ale inițiativei Carrefour România și vă invit să donați cei 40.000 de euro, Școlii ADC*RO, care de șapte ani pregătește oameni de creație și unde membrii ADC România lucrează pro bono, și Școlii IAA, care educă viitorii oameni de strategie și de client service”.

Totuşi, asociația profesională a oamenilor de creație din industria de advertising, Art Directors Club Romania, a calificat gestul Carrefour drept “lipsă crasă de profesionalism”.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă