19.6 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăSpecialInvestiție de 10,7 milioane lei în producția de cosmetice

Investiție de 10,7 milioane lei în producția de cosmetice

Una dintre cele mai importante investiții realizate în județul Cluj, de peste 10 milioane lei, vizează domeniul producției de cosmetice. Este vorba de bani care vor fi investiți în retehnologizarea unor linii de producție din România, dar și pentru modernizarea laboratoarelor companiei clujene. Investiția vine în contextul în care Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri  în prima jumătate a anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, principalul producător român de cosmetice menţine şi în  acest an tendinţa unei evoluţii pozitive a cifrei de afaceri, aşa cum  s-a întâmplat şi în 2013.

În primele 6 luni ale acestui an societatea Farmec a realizat o  cifră de afaceri  de 75,2 milioane lei, în creștere cu 6,13% față de aceeași perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70,8 milioane lei.

„Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, cât și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constant în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec.

Spre ce sunt direcționați banii de investiții

În 2014, Farmec a alocat un buget de investiții de 10,7 milioane lei. Din această sumă 6,8 milioane lei sunt direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante. ”Având în vedere strategia societăţii Farmec de a îmbunătăți permanent standardele activității de cercetare şi laborator, în cursul acestui an se  implementează un proces de modernizare a laboratoarelor  de control al calității”, spun reprezentanții companiei clujene.

Vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes în rândul consumatorilor. Astfel, în perioada februarie-iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de ojă Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului. În plus, pe plan local, Farmec a investit în diversificarea serviciilor oferite în cadrul Centrului de Frumusețe din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetică, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultimă generație. 

Ce planifică firma clujeană

Noutățile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de îngrijire pentru bărbați Gerovital H3 Men, precum și pătrunderea pe segmente noi de piață prin lansarea de game ample de produse realizate de compania clujeană.

Mircea Turdean a anunțat cea mai importantă investiție românească în domeniul cosmeticelor

Cele mai citite

Inovație și funcționalitate în baie cu Florin Art: Descoperă cele Mai bune opțiuni de mobilier

Mobilierul de baie nu este doar o necesitate practică într-o locuință modernă, ci și un element crucial în crearea unei atmosfere plăcute și funcționale...

Liderul ATP a rămas fără antrenor. Djokovic l-a concediat pe Goran Ivanisevic

După începutul dezamăgitor de sezon, în care nu a reușit să cucerească niciun titlu, tenismenul sârb Novak Djokovic a luat o decizie radicală și...

Rusia cere o reuniune ONU pe tema atacului NATO asupra Iugoslaviei, de acum 25 de ani

Rusia a cerut organizarea unei reuniuni a Consiliului de Securitate al ONU care să discute atacul NATO asupra Iugoslaviei, din anul 1999. Cererea Rusiei ar...
Ultima oră
Pe aceeași temă