16.3 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024
AcasăSpecialMadhouse îşi extinde portofoliul, devenind cel mai important furnizor de publicitate în...

Madhouse îşi extinde portofoliul, devenind cel mai important furnizor de publicitate în piaţa de mobile în România

După numai un an şi jumătate de la deschiderea biroului din România, Madhose CEE preia poziţia de leader în piaţa românească de publicitate pe dispozitive mobile. Prin încheierea unui parteneriat, printre alţii, cu OLX, Madhouse şi-a extins substanţial portofoliul ajungând la un reach estimat de peste 90% în cea ce priveşte utilizatorii unici din România.

Fondată în 2010 la Budapesta Madhouse a devenit furnizorul numărul 1 de soluţii pentru publicitatea pe dispozitive mobile în Europa centrală şi de est. De la bun început scopul principal a fost acela de a crea o reţea care să poată oferi soluţii pentru publicitatea pe mobile în pieţe multiple, scop care a fost atins prin deschiderea acum mai bine de un an a biroului din Bucureşti, urmată la scurt timp de deschiderea celor din Praga şi Bratislava.

Cheltuielile de publicitate în digital cresc de la an la an, iar sectorul mobile joacă un rol important. La început doar o opţiune printre altele, publicitatea mobile a devenit un element determinant în planurile campaniilor de publicitate digitală în care nu doar creaţii atractive dar şi alegerea unor formate adecvate constituie factori esenţiali în atingerea unui reach maxim cu cât mai multe impresii. Madhouse şi-a dezvoltat un portofoliu remarcabil oferind clienţilor săi posibilitatea de a-şi desfăşura campanii pe platformele mobile ale unor situri cu trafic semnificativ dintr-o varietate mare de categorii.

Astfel, spre finalul anului 2015 Allegro a semnat o înţelegere cu Madhouse pentru vânzarea publicităţii pe platformele mobile ale siturilor OLX.ro şi Autovit.ro, iar la începutul lui 2016 portofoliul Madhouse s-a îmbogăţit cu siturile culinare ale NYS Experience. Totodată, Adevărul a extins colaborarea cu Madhouse aducând în portofoliul acesteia versiunile mobile ale siturilor okmagazine.ro, historia.ro şi clicksanatate.ro, iar nume prestigioase precum stiripesurse.ro şi money.ro s-au decis de asemenea să încredinţeze spre vânzare lui Madhouse inventarul lor de mobile.

În acest fel se poate spune că, în termeni de reach, portofoliul Madhouse poate atinge peste 70% din totalul utilizatorilor de platforme mobile din Romania cu un disponibil de aproape jumătate din numărul total de afişări de mobile, adică peste 360 milioane (SATI/feb.2016).

Echipa Madhouse deţine cunoştinţe avansate despre media digitală şi o puternică expertiză în mobile, putând astfel să găsească în permanenţă noi soluţii, să creeze formate mobile inovative mai avansate din punct de vedere tehnic şi cu un mai mare impact asupra utilizatorilor de mobile decât simplele bannere. Fie că este vorba de campanii bazate pe geotargetare, video-bannere, HTML5 sau rich media, Madhouse furnizează soluţii unice pentru ecranele de smartphone şi tablete.

Această abordare a ajutat Madhouse să joace un rol semnificativ în piaţa de mobile şi să înregistreze o creştere substanţială. În acest moment echipa este formată din 14 persoane din care 2 în România, echipă aflată la rândul ei într-o continuă dezvoltare. Astfel, Madhouse reuşeşte să servească clienţi de calibru şi să contribuie la obţinerea unor rezultate deosebite pentru aceşti clienţi prin optimizarea campaniilor de mobile cu scopul de a capta atenţia utilizatorilor de echipamente mobile, care, în ultimă instanţă, nu sunt altcineva decât consumatorii finali ai produselor şi serviciilor puse pe piaţă de advertiserii pe care Madhouse îi ajută sa îşi desfăşoare campanii în mobile.

Despre Madhouse:

Madhouse este o companie independentă, specializată în publicitatea pe dispozitive mobile, cu birouri în Budapesta, București, Praga și Bratislava și care servește branduri majore din CEE. Concentrându-se strict asupra platformelor mobile, echipa Madhouse folosește cu precădere soluții inovatoare și tehnologii de ultimă oră pentru a reuși implementarea cu mare acuratețe a campaniilor, ceea cxe conduce inevitabil la obținerea unor rezultate remarcabile.

Cele mai citite

FOTO. Fanii sunt șocați după ce au văzut în ce formă se află Niklas Sule, cu doar câteva săptămâni înainte de finala Ligii Campionilor

Borussia Dortmund va înfrunta luna viitoare pe Real Madrid în finala Ligii Campionilor, chiar pe 1 iunie, de la ora 22:00. Cu toate acestea,...

Iuliana Beregoi, despre cum reușește să se împartă între viața profesională și cea personală: “Sincer…”

Iuliana Beregoi este recunoscută ca una dintre cele mai apreciate artiste, vloggerițe și actrițe din România și Republica Moldova. La doar 19 ani, tânăra...

Polonia investește în securizarea şi întărirea frontierei estice. “Am luat decizia de a investi 10 miliarde de zloţi”

Prim-ministrul Donald Tusk a anunțat sâmbătă că Polonia va aloca peste 2 miliarde de euro pentru consolidarea și securizarea frontierei sale estice, aceasta fiind...
Ultima oră
Pe aceeași temă