21.4 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăSpecialMicrojoburi.ro a ajuns la aproape 8.000 de utilizatori

Microjoburi.ro a ajuns la aproape 8.000 de utilizatori

În prezent, platforma are 7.900 de utilizatori care au postat aproape 2.800 de oferte de servicii şi a generat pentru prestatori venituri totale de peste 43.000 lei ca urmare a comenzilor finalizate.

Cea mai mare comandă efectuată până în prezent s-a ridicat la valoarea de 700 de lei şi a presupus redactarea a mai multe articole de blog. Utilizatorii plătesc pentru un anumit serviciu cu cardul, direct pe platforma microjoburi.ro, în condiţii de securitate maximă oferite de sistemul de procesare mobilPay. 

Utilizatorii înscrişi pe platforma microjoburi.ro sunt în principal persoane care au deja un loc de muncă şi studenţi, cu vârsta între 15 şi 44 de ani şi studii superioare. Prin intermediul sistemului de evaluări privind serviciile prestate deja, utilizatorii care au reuşit să îşi construiască o reputaţie bună ajung să câştige în medie peste 500 de lei lunar.

Valoarea medie a unei comenzi realizate pe microjoburi.ro începând din noiembrie 2013, când a fost lansată versiunea numărul doi a platformei microjoburi.ro, şi până în prezent se situează la circa 68 de lei.

Cum funcţionează platforma?

Aceasta a fost lansată iniţial în octombrie 2012 şi poartă denumirea de “microjoburi” deoarece serviciile pot fi prestate într-un interval de timp redus.  Practic, un utilizator care are o anumită calificare, abilitate, talent sau experienţă într-un domeniu îşi postează gratuit un anunţ privind ceea ce este dispus să facă şi preţul pe care îl doreşte, de minim 50 de lei. Totodată, în cazul în care un cumpărător nu găseşte pe platformă un anumit serviciu, poate să realizeze o cerere cu ceea ce îşi doreşte, iar prestatorii care pot realiza acel proiect îl pot contacta.

Platforma are o secţiune de mesagerie unde prestatorul şi cumpărătorul pot comunica înainte de plasarea unei comenzi. După realizarea unei comenzi, părţile au la dispoziţie o zonă de lucru unde pot discuta detalii şi încărca fişiere privind respectiva comandă. 

Totodată, dupa finalizarea unei comenzi, cumpărătorul are posibilitatea de a acorda o evaluare prestatorului pentru serviciul comandat. Astfel, prestatorii de servicii câştigă mai uşor încrederea unor noi potenţiali cumpărători.

Mai mult, obiectivul principal al platformei este satisfacerea în condiţii optime a nevoilor utilizatorilor. Astfel, dacă un cumpărător este nemulţumit de serviciul primit, poate anula comanda, iar banii sunt rambursaţi pe platformă pentru a putea realiza o altă comandă, astfel încât cumpărătorul să îşi achiziţioneze serviciul care răspunde cel mai bine nevoilor sale. În mare, există două tipuri de microjoburi: servicii care pot fi prestate direct online şi cele care pot fi prestate offline, prin interacţiunea directă între prestator şi cumpărător. Microjoburile prestate direct online sunt cele mai căutate în acest moment şi vizează în principal promovarea pe canalele de social media (de exemplu administrarea şi promovarea unei pagini de Facebook), realizare design de site-uri şi logo-uri, servicii media (de exemplu voice over sau editare foto şi video), serviciile prestate de bloggeri, cele privind optimizarea SEO, redactare şi traduceri.   Pe partea de servicii prestate offline, utilizatorii se oferă în principal să gătească, să facă cumpărături şi să le livreze direct acasă, să plimbe câinele, să facă curăţenie sau să calce, să dea meditaţii şi să aibă grijă de copii.

Cele mai citite

1 din 2 elevi, victimă a bullyingului

Un procent covârșitor de elevi - 81% - afirmă că au fost martori ai situațiilor de bullying în școala unde învață, în vreme ce...

Explozie la Rafinăria Petromidia! Autoritățile au activat Planul Roșu de Intervenție

O explozie s-a produs, vineri, la Rafinăria Petromidia, iar autorităţile au activat Planul Roşu de Intervenţie. Potrivit Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) „Dobrogea”, explozia...

Declarațiile lui Cristiano Bergodi, înainte de Universitatea Craiova – Rapid

Cristiano Bergodi, antrenorul Rapidului, spune că formaţia sa trebuie să joace cu încredere şi curaj pentru a câştiga toate cele trei puncte în meciul...
Ultima oră
Pe aceeași temă