4,2 milioane de români şi-au exprimat intenţia de a cumpăra produse de Black Friday, arată un studiu al companiei Daedalus Millward Brown, realizat pentru eMag.
Citeşte şi: BLACK FRIDAY 2013. Ce, unde şi când se oferă la reduceri
În 2013, 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shopping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români, câţi ştiau despre acest eveniment în 2012.
În topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoanele mobile, încălţămintea, laptopurile.
Anul trecut, peste 44% din cumpărăturile realizate în perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C – 30% şi electronice – 24,3%, arată studiul realizat de Daedalus Millward Brown.
// <![CDATA[
www_server_root = 'http://worker.contentchannel.ro/player';
if(typeof flowplayer == 'undefined') {
document.write('’);
document.write(”);
}
var domain = document.domain;
var domain_split = domain.split(‘.’);
var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + “.” + domain_split[domain_split.length-1];
document.write(unescape(“%3Cscript src=’http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_max/3a3885cc4fcb340266446cb7d2e3c7a2/”+ cHannel_domain +”‘ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”));
// ]]>
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ de 2000 de respondenţi din mediul
urban şi rural, cu vârste cupristudiului este de +/-2,2%.
Citeşte şi: Black Friday 2013: eMag a vândut patru maşini în trei minute
Din ce magazine au ales românii să-şi facă cumpărăturile de Black Friday
1. eMAG.ro – 21,1%
2. Flanco – 18,4%
3. Altex+Mediagalaxy – 12,3%
4. Domo – 9,4%
5. Carrefour – 8,6%
6. Metro – 2,8%
7. evomag.ro – 2,2%
8. PCGarage.ro -1,6%
9. Kaufland – 1%
10. Azerty.ro, Clickshop.ro, Cel.ro – 0,6%