16.6 C
București
joi, 25 aprilie 2024
AcasăSpecialStrategul Felix Tătaru a obţinut din campania electorală a PNL 327.000 de...

Strategul Felix Tătaru a obţinut din campania electorală a PNL 327.000 de euro

Felix Tătaru este cel mai cunoscut manager de comunicare politică din România; a lucrat cu fostul preşedinte Traian Băsescu în campaniile pentru primăria Capitalei şi pentru alegerile prezidenţiale, dar şi cu Klaus Iohannis în 2014. Anul acesta, însă, s-a ocupat de campania electorală a PNL, care s-a dovedit cel mai mare eşec din cariera sa. Cu toate acestea a încasat 327.000 de euro, scrie Ziare.com.

Felix Tătaru a declarat, într-un interviu pentru Ziare.com, că direcţiile de strategie politică au fost stabilite de şeful de campanie al PNL, Gheorghe Falcă, iar agenţia s-a ocupat de partea de comunicare.

Ideea principală în jurul căreia a fost gândită campania a fost că PNL îl susţine pe Dacian Cioloş pentru poziţia de prim-ministru, dar Felix Tătaru spune că premierul nu a avut nici un fel de solicitări sau indicaţii. De altfel, datorită lui Dacian Cioloş, preşedintele GMP Group a acceptat să lucreze la campania PNL. În opinia sa, Cioloş face alt gen de politică, cinstită şi transparentă.

Întrebat dacă PNL a avut vreo strategie pentru a răspunde atacurilor PSD legate de “Soros” şi “tehnocraţi”, Felix Tătaru a subliniat că PNL şi Dacian Cioloş au vrut să arate că ei nu folosesc astfel de arme. Prin urmare s-au axat pe demontarea atacurilor prin argumente şi pe evidenţierea realizărilor cabinetului Cioloş.

În opinia preşedintelui GMP Group, PNL nu a avut energia necesară pentru a lupta până la capăt în aceste alegeri. Partidul nu este integrat, iar membrii de partid şi-au canalizat energia spre interior şi nu spre exterior. În plus, în ultimul an liberalii nu prea au avut un statut clar: nu au fost nici la guvernare, dar nici în opoziţie. Au sprijinit Guvernul Cioloş dar nu şi-au asumat actul de guvernare.

Cea mai mare problemă a PNL în această campanie a fost credibilitatea, iar acest handicap ar fi putut fi depăşit doar de un leadership puternic. Din păcate, nici un lider liberal nu avea o cotă de încredere mai mare decât a partidului.

Felix Tătaru a ţinut să explice că nu s-a îmbogăţit de pe urma liberalilor. El a precizat că factura de campanie a fost de 327.000 de euro, dar aceasta conţine toate costurile de producţie audio, video, digitală şi pentru reţele sociale, plus comisionul agenţiei. El a precizat că a fost unul dintre cele mai mici bugete pe care le-a avut pentru o campanie electorală.

 

Cele mai citite

Pensionarii primesc cadou de Paști de la Guvern. Vor primi banii în avans

Guvernul a adoptat în şedinţa de joi hotărârea care permite plata pensiilor înaintea sărbătorilor de Paşti, a declarat prim-ministrul Marcel Ciolacu, subliniind că demersul...

De ce să alegi călătoria cu autobuzul sau autocarul de la Bucureşti la Chişinău?

Călătoria cu autobuzul sau autocarul de la București la Chișinău poate fi o opțiune excelentă pentru cei care caută o modalitate confortabilă și accesibilă...

Raed Arafat trimite o echipă de experți la Slănic Prahova în urma surpării de teren

Secretarul de stat Raed Arafat, şeful DSU, a precizat joi că o echipă de experţi urmează să ajungă la Slănic Prahova pentru a evalua...
Ultima oră
Pe aceeași temă