Clubul FC Steaua și-a retras logo-ul, atât de pe site-ul oficial, cât și de pe pagina sa de Facebook. Aceasta este cea de a doua decizie majoră luată de club, în disputa cu CSA pe marginea brandului Steaua, după ce inițial a retras emblema de pe tricourile jucătorilor.
FC Steaua se află într-un impas în ceea ce privește identitatea sa, după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a anulat, la 3 decembrie, printr-o decizie irevocabilă, marca Steaua Bucureşti înregistrată de clubul de fotbal al lui Gigi Becali. Procesul a fost astfel câștigat de Clubul Sportiv al Armatei, căruia i-a revenit marca Steaua.
Inițial echipa a evoluat în următorul meci din campionat fără însemne, fiind o premieră pentru club acest lucru. Ulterior reprezentanții celor două părți s-au întâlnit pentru a negocia termenii în care clubul patronat de Becali poate continua să folosească denumirea și însemnele FC Steaua. A fost stabilită o înțelegere valabilă până la 15 decembrie, pentru ca echipa să poată disputa și ultimele meciuri din Liga Europa, după care Steaua nu a mai putut folosi imaginea clubului.
În urma deciziei instanței, echipa lui Becali are la dispoziție două variante: fie negociază cu CSA și plătește o sumă de bani pentru a folosi din nou identitatea celui mai titrat club din România, fie renunță la negocieri și inițiază un proces de rebranding, ceea ce va duce la crearea unei identități noi.