21.3 C
București
miercuri, 17 aprilie 2024
AcasăSpecialStudiu. De Black Friday, românii cumpără mai PUŢIN decât intenţionează

Studiu. De Black Friday, românii cumpără mai PUŢIN decât intenţionează

În perioada reducerilor de Black Friday/ Vinerea Neagră, românii cumpără mult mai puțin decât intenționează, iar cei care cumpără online au tendinţa să îşi facă o listă din timp, dar să o modifice, în funcţie de oferte, potrivit rezultatelor unui studiul realizat de Starcom MediaVest Group și Leo Burnett România, în colaborare cu TNS România.

Astfel, 54% dintre cumpărători au pregătită lista cu obiectele pe care doresc să le achiziționeze, dar aceasta se poate modifica în funcție de oferte, 35% dintre cumpărători știu exact cum arată lista lor de cumpărături şi 11% dintre cumpărători se hotărăsc chiar atunci când află de aceste oferte.

De asemenea, rezultatele studiului arată că românii care intenționau să cumpere online de Black Friday ar fi fost dispuși să cheltuie mai mult. În final, 26% dintre cumpărătorii online de Black Friday cheltuie mai puțin de 300 de lei, deși numai 9% dintre ei estimează acest lucru inițial. 

Tot astfel, rezultatele cercetării demonstrează că 47% dintre cumpărători intenționează să plătească pentru cumpărături din economiile pe care le au, 25% economisesc special pentru această perioadă, iar numai 6% dintre români intenționează să își facă un credit special pentru produse de Black Friday.

Anul acesta, după obiectele de uz casnic, mai ales electrocasnice, românii au cumpărat cadouri – singurele produse care rămân constante față de intenția inițială.

Totodată, potrivit studiului, deși plănuiesc să stea până noaptea târziu să prindă primele oferte de Black Friday, cei mai mulți români fac cumpărăturile dimineața, până în prânz.

Cei care fac cumpărături online de Black Friday preferă să se informeze de reducerile obiectelor direct de la retaileri. Alte surse de informare susțin direcționarea către website-urile retailerurilor, unde cei interesați pot găsi informații detaliate despre produsele la ofertă.

Cercetarea a fost realizată pe un eşantion de 1.479 de oameni, monitorizaţi înainte şi după Black Friday. Targetul cercetării a fost utilizatorii de Internet din zonele urbane, cu vârste de peste 14 ani.

Cele mai citite

Ovidiu Hațegan își pune cenușă în cap după gafa comisă în meciul Dinamo – Poli Iași: „Am greșit, n-am realizat gravitatea impactului”

Arbitrul Ovidiu Hațegan a explicat decizia luată în minutul 29 al partidei Dinamo 1948 – Politehnica Iaşi, disputată duminică, 14 aprilie, pe stadionul din...

Rotiri gratuite la cazino. Chiar sunt gratuite? Cum le activezi și ce câștiguri poți obține

Rotirile gratuite fac parte din campaniile promoționale pe care operatorii de cazino online din țara noastră le desfășoară constant. Ele oferă utilizatorilor posibilitatea să...

FMI a revizuit în scădere, la 2,8%, estimările privind creşterea economiei româneşti în acest an

Fondul Monetar Internaţional (FMI) a revizuit în scădere estimările privind creşterea economiei româneşti în acest an, de la 3,8% cât estima în octombrie, până...
Ultima oră
Pe aceeași temă