Compania de ceasuri WatchShop a anunţat că se va orienta exclusiv către publicul masculin, devenind astfel, în România, singurul magazin online de ceasuri şi accesorii dedicat bărbaţilor.
Magazinul a ajuns la afaceri de 1,5 milioane de euro, la şapte ani de la lansarea pe piaţă, şi estimează o creştere de 50 la sută a cifrei de afaceri în 2016 faţă de anul anterior.
În primele cinci luni ale anului 2016, WatchShop a atins deja o cifră de afaceri de peste 550.000 de euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de perioada similară a anului trecut şi a vândut circa 10.000 de ceasuri, mai multe cu 27% faţă de ianuarie-mai 2015.
"Peste 70 % dintre cumpărătorii de ceasuri din magazinul nostru sunt bărbaţii", a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.
Conform datelor WatchShop, bărbaţii care cumpără ceasuri caută caracteristici precum funcţii (de exemplu, iluminarea), complicaţii (cronograf, cadrane mai multe), brand, calitatea materialelor şi rezistenţa lor în timp, dar şi posibilitatea de a-l utiliza în anumite contexte (de business, sport etc.). De asemenea, bărbaţii sunt interesaţi şi de servicii conexe, cum ar fi existenţa unui service.
Cele mai bine vândute branduri online în primele cinci luni ale lui 2016 au fost Accurist, Atlantic, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot şi Zeppelin.