22.4 C
București
duminică, 19 mai 2024
AcasăSpecialA fost lansată prima platformă online full mobile de servicii turistice din...

A fost lansată prima platformă online full mobile de servicii turistice din România

Agenția de turism OVI Travel a lansat vivolis.ro, prima platformă online full mobile dedicată rezervărilor de servicii turistice – bilete de avion, hoteluri și pachete de vacanță. 

Conceptul full mobile înglobează mai multe elemente, de la accesul utilizatorului la o platformă online modulară și modalități de căutare flexibile, până la accesul la servicii de asistență inovative și o gamă largă de metode de plată, inclusiv prin aplicațiile Viber și WhatsApp.

“Atunci când am început să lucrăm la conceptul vivolis.ro, ne-am propus să găsim combinația optimă pentru a realiza o platformă care să se adapteze la stilul de viață actual al utilizatorilor de internet. Astăzi, prin conceptul full mobile oferim o experiență unică, pornind de la faptul că utilizatorul poate avea acces la aceleași servicii și funcții ale platformei, indiferent de tipul de dispozitiv de pe care accesează vivolis.ro, până la faptul că pagina finală de plată se integrează și ea în acest design responsive. Extinderea comunicării noastre cu clienții și a tipului de transmitere a link-urilor de plată prin WhatsApp și Viber vine ca un răspuns normal la modul dinamic în care utilizatorii folosesc aplicațiile mobile astăzi”, a declarat Raluca Ioana Dumitru, General Manager al OVI Travel.

Multiple metode de căutăre pentru serviciile turistice dorite

Conceptul full mobile înseamnă, în primul rând, faptul că platforma vivolis.ro este adaptabilă oricărui tip de dispozitiv de pe care este accesată: desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil, luând forma ecranului dispozitivului în timp ce își păstrează aceleaşi funcții.

În același timp, platforma oferă o flexibilitate sporită în alegerea serviciilor turistice. Astfel, pe lângă clasicele servicii de rezervări bilete de avion și hoteluri, vivolis.ro include patru tipuri de căutări flexibile precum weekend search (căutare simultană pe toate weekend-urile dintr-o lună calendaristică), activity search (căutare bazată pe tipul de activitate pe care utilizatorul dorește să o realizeze în vacanță), căutarea hotelului în funcție de obiectivele turistice lângă care utilizatorul dorește să fie cazat, sau căutarea unei “aventuri Vivolis”, care se face în funcție de perioada călătoriei, buget și continentul dorit.

În plus, vivolis.ro integrează și posibilitatea unei împachetări dinamice a serviciilor de transport (bilet de avion) și cazare în pachete “super city break”, ce pot avea până la 7 nopți petrecute la destinație. Un avantaj al acestui serviciu este că tarifele sunt disponibile în timp real pentru rezervare în momentul căutării.

„Pentru clienții vivolis.ro, full mobile înseamnă și flexibilitatea în realizarea căutărilor și rezervărilor online, iar aceasta este dată de funcțiile pe care le înglobează platforma: weekend search, activity search, crearea în timp real a unor pachete de tip city break și altele. Credem că weekend search este funcția care oferă cel mai mare grad de flexibilitate pentru turiști, deoarece cei mai mulți pleacă în vacanțe scurte, în weekend-uri, și mulți își bazează decizia de achiziție și pe tariful final al excursiei. Disponibilă momentan numai pentru serviciile hoteliere, căutarea în funcție de weekend-uri va fi extinsă în viitorul apropiat și pentru biletele de avion”, a explicat Cristian Curus, Strategy and Development Manager al OVI Travel.

Metode de plată multiple și plăți prin Viber și WhatsApp

Pentru a oferi o experiență full mobile completă, platforma vivolis.ro integrează inclusiv o pagină de plată cu design responsive, care îl ajută pe utilizator să efectueze o plată cu cardul de pe tabletă sau telefonul mobil la fel de ușor ca atunci când operațiunea este realizată de pe calculator. În acest scop, OVI Travel a ales serviciile PayU, principalul integrator de plăți online din România.

În plus, conceptul full mobile este completat de serviciul de rezervări și plăți online prin două aplicații mobile foarte utilizate de români, WhatsApp și Viber. Pentru început, în regim pilot (beta), utilizatorii vor putea rezerva sau achiziționa bilete de avion și asigurări medicale prin cele două aplicații mobile. Așadar, atunci când un client solicită printr-una din cele două aplicații mobile, prin call center sau e-mail, achiziționarea unui astfel de serviciu turistic, agentul de turism vivolis.ro va genera un link de plată ce va fi trimis printr-un mesaj scris prin Viber sau WhatsApp.

Prin PayU utilizatorii au la dispoziție mai multe opțiuni de plată: cu cardul (Visa/Visa Electron/Mastercard/Maestro) cu cardul în rate fără dobândă, utilizând Card Avantaj (Credit Europe Bank), Star BT (Banca Transilvania) și BRD Finance (BRD). În viitor, OVI Travel va dezvolta parteneriatul cu PayU, urmând să integreze în platforma vivolis.ro și alte opțiuni de plată, completând astfel conceptul full mobile lansat astăzi.

Servicii de asistență inovative 

Conceptul full mobile include și servicii de asistență personalizată, oferite pentru prima dată în Europa de Sud-Est prin două aplicații mobile populare în rândul utilizatorilor, WhatsApp și Viber, aceste servicii venind în completarea asistenței clasice, prin call center-ul vivolis.ro. Important pentru utilizatori este că accesul la aceste servicii de asistență se face printr-un număr unic, 0371.788.788. Astfel, prin salvarea acestuia în agenda telefonului, potențialii cumpărători și clienții existenți au acces foarte rapid și ușor la consultanță și posibilitatea de achiziție a unor noi servicii.

Investiții de 350.000 euro

OVI Travel are în portofoliul său două soluții online. Prima, RED Bookings, o soluție B2B adresată numai agențiilor de turism partenere care oferă acces la serviciile turistice integrate de OVI Travel. Cea de-a doua platformă – vivolis.ro, este o soluție B2C adresată persoanelor fizice și juridice, care doresc achiziționarea de servicii turistice online. Ambele platforme au la bază tehnologiile companiei românești DCS+, specializată în crearea de software pentru agenții de turism, și sunt găzduite în cloud, prin serviciile Amazon.

“Investiția totală pentru cele două platforme online a fost până în acest moment de 250.000 euro. Pentru că ne dorim să le oferim clienților noi și noi funcții, aceste investiții vor continua, astfel că până la finalul lui 2015 vom mai investi în platforma vivolis.ro încă 100.000 euro. În același timp, la capitolul încasări, estimăm aproximativ 1 milion de euro până la finalul anului viitor”, a declarat Raluca Ioana Dumitru, General Manager al OVI Travel.

Alexandra Jeles
Alexandra Jeleshttp://alexandra-jeles
Alexandra Jeles, redactor Rl online
Cele mai citite

Ministerul Finanţelor: Numărul posturilor ocupate în instituţiile şi autorităţile publice a scăzut uşor în martie 2024

Numărul posturilor ocupate în instituţiile şi autorităţile publice din România era, în martie 2024, de 1.289.540, cu 425 mai puţine comparativ cu luna anterioară...

Ce pensie va avea Traian Băsescu, după ce și-a pierdut îndemnizația de fost președinte

Traian Băsescu a rămas fără îndemnizația de fost președinte în 2022. Astfel, acum va încasa doar pensie de europarlamentar. Fostul președinte liberal nu mai...

Elicopterul președintelui Iranului a aterizat forțat. Nu se cunoaște starea liderului iranian

Elicopterul care îl avea la bord pe președintele Iranului, Ebrahim Rayeesi, a aterizat forțat, iar echipele de salvare fac eforturi să ajungă la locul...
Ultima oră
Pe aceeași temă