10.4 C
București
marți, 23 aprilie 2024
AcasăSpecialApple şi Google, cele mai valoroase branduri din lume. Vezi cât valorează

Apple şi Google, cele mai valoroase branduri din lume. Vezi cât valorează

Companiile americane Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume. Cei doi giganți IT,ocupă pentru al treilea an consecutiv primele două poziţii într-un clasament realizat anual de compania de consultanţă Interbrand pentru primele 100 de mărci la nivel global, informează Mediafax.

Evaluată la 170,276 miliarde de dolari, Apple şi-a mărit valoarea brandului cu 43%, în timp ce Google a înregistrat o creştere de 12%, la 120,314 miliarde de dolari.

Primele 10 poziţii sunt ocupate de Coca-Cola, Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, McDonald’s şi Amazon, care a intrat pentru prima oară în top 10, cu o valoare a brandului de 37,948 miliarde de dolari.

Alte cinci branduri au intrat pentru prima oară în top 100 de branduri, respectiv Lego (locul 82), PayPal (97), MINI (98), Moet&Chandon (99) şi Lenovo (100). Lenovo este al doilea brand din China care figurează în topul Interbrand. Primul a fost Huawei (locul 88),care a intrat în clasament în 2014.

 

 

Cele mai citite

România poate rămâne fără Noaptea Europeană a Muzeelor întrucât nu s-au rezolvat revendicările angajaților din Cultură

Federația Națională a Sindicatelor din Cultură și Presă CULTURMEDIA anunță că membrii săi nu vor participa la evenimentul intitulat "Noaptea Europeană a Muzeelor", în...

Nicușor Dan va câștiga un nou mandat la Primăria Capitalei, estimează Ludovic Orban

"Nicușor Dan va câștiga un nou mandat la Primăria Capitalei", estimează deputatul Ludovic Orban, după ce Cătălin Cîrstoiu s-a retras din competiția pentru funcția...

Eurodeputatul Nicu Ștefănuță a fost premiat pentru inițiativele sale de mediu

Europarlamentarul independent Nicu Ștefănuță, singurul eurodeputat român membru în Grupul Verzilor Europeni, a fost premiat pentru inițiativele sale de mediu. Cu ocazia Zilei Mondiale a...
Ultima oră
Pe aceeași temă