Ce strategie aplică Twitter pentru a atrage cât mai mulţi utilizatori

de Carla Popa , 10 februarie 2016 - stire actualizata la ora 22:51, 10 februarie 2016
Ce strategie aplică Twitter pentru a atrage cât mai mulţi utilizatori

Platfoma de social media Twitter, în dorinţa de a atrage un public cât mai larg, a anunţat miercuri o modificare a prezentării fluxului de mesaje, care va începe cu o selecţie personalizată şi nu cu o afişare cronologică în ordine inversă, ca până în prezent, transmite AFP, citată de Agerpres

"Începând de astăzi (miercuri -n.r.), puteţi alege o nouă opţiune pentru fluxul de mesaje, care vă ajută să vizualizaţi cele mai importante mesaje din urmă ale persoanelor pe care le urmăriţi", arată reţeaua de socializare pe blogul său oficial. 

Concret, când un utilizator se reconectează la reţea după o perioadă de absenţă, Twitter îi prezintă, înainte de fluxul de mesaje, o selecţie personalizată a postărilor recente susceptibile să îl intereseze şi pe care le-ar fi putut scăpa. Dedesubt,este vizibil fluxul obişnuit, unde mesajele de pe conturile urmărite de utilizator apar fără triere, în timp real şi în ordine cronologică inversă. Acest flux în timp real va fi din nou prioritar de îndată ce utilizatorul va apăsa pe tasta "refresh", anunţă Twitter. 

Totodată, reţeaua de socializare asigură că utilizatorii vor putea dezactiva uşor funcţia dacă nu le este pe plac, dar susţine că aceia care au încercat-o deja "au tendinţa să trimită şi să retrimită mai mult mesaje, ceea ce este bine pentru toţi". 

Modificarea anunţată este relativ modestă în comparaţie cu zvonurile de reorganizare a întregului flux de mesaje care au circulat la sfârşitul săptămânii trecute, potrivit cărora urma să se renunţe total la ordinea cronologică inversă în favoarea unei clasări algoritmice a mesajelor în funcţie de presupusul interes pentru cititor. Într-un fel, este ceea ce propune Facebook. 

Eventuala abandonare a fluxului în timp real, care constituie o caracteristică a reţelei Twitter încă de la crearea sa, a îngrijorat mulţi utilizatori, cuvântul cheie #RIPTwitter (Odihneşte-te în pace, Twitter) ajungând unul dintre cele mai folosite pe reţea, menţionează AFP.

Comentarii

anunturi mica publicitate

Urmareste-ne pe Facebook

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.