Un procent de 90% din cei care fac parte din Generația Z se uită zilnic la YouTube, iar 69% au acces la tabletă, se arată într-un studiu al EY (Ernst & Young).
„Numită uneori iGeneration, generația post-milenială sau concentrată sub denumirea generală de «nativi digitali», Generația Z se referă la cei născuți de la mijlocul anilor 1990 și reprezintă, de exemplu, aproximativ 25% din populația Statelor Unite. În proporție de 91%, adolescenții care compun această generație, adică nucleul Generației Z, au acces la smartphone, 69% din ei au acces la tabletă și 90% se uită zilnic pe YouTube“, informează EY.
Potrivit Elenei Badea, marketing director, EY România, pentru o generație care crește la umbra unei diversități și avalanșe tehnologice fără precedent, noile inovații nu mai sunt socotite ca disruptive.
„Ele reprezintă noua normalitate. Inovații precum realitatea virtuală, mașinile fără șofer și capacitatea de a-și imprima 3D batoane de ciocolată nu mai surprind membrii Generației Z. Aceștia așteaptă doar următoarea iterație din proces și vor să joace un rol în proiectarea ei. Este generația care a trecut de la inovație la așteptare“, a explicat Badea.
EY mai arată că membrii Generației Z mai întreprinzători, au crescut cu motoarele de căutare și le place să descopere singuri conținut care să le satisfacă nevoile. „Membrii Generației Z sunt cei mai dispuși să cedeze datele personale, plecând de la prezumția că va exista un schimb de valoare. Liderii companiilor de media & entertainment vor profita de pe urma acestui fapt“, mai precizează studiul citat.