15.3 C
București
joi, 28 martie 2024
AcasăSpecialIMWorld 2015 te așteaptă cu tot ce înseamnă inovație în zona de...

IMWorld 2015 te așteaptă cu tot ce înseamnă inovație în zona de IT, gadget și mobile

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), cel mai mare eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software, se va desfășura anul acesta în perioada 7-8 octombrie, în Pavilionul Central de la Romexpo și va reuni sute de companii și speakeri. 

La eveniment, vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” – , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

Noutățile cu care vine IMWorld în acest an sunt secțiunea pentru start-up-uri și scena specială, pe care vor fi prezentate ultimele tendinţe in dezvoltarea de aplicaţii mobile şi de web. În condițiile în care România este deja recunoscută la nivel mondial pentru specialiștii în IT pe care îi are, dar și pentru inventivitatea de care aceștia dau dovadă în materie de software, de aplicații mobile și online, vrem să le oferim cât mai multora dintre ei posibilitatea de a-și prezenta invențiile și de a-și face cunoscute ideile. Totodată, participarea la IMWorld 2015 poate fi și o rampă de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.

Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale.

Datorită combinației ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează țara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluții autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulți investitori străini în acest domeniu cheie.

„Începând cu ediția din acest an, Universum, organizatorul  IMWorld, va susține și va dezvolta în cadrul evenimentului Conceptul „România – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru că noi credem că țara noastră, dintre toate țările din Europa Centrală și de Est,  are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adăugată, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adăugat Project Managerul IMWorld 2015.

Potrivit Universum, inovația, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generație de specialiști în soluții digitale – produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generații șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesați de creațiile lor.

În acest sens, în cadrul expo-conferinței, va exista și un spațiu special amenajat, dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.

„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea inițiativelor locale, și International Area, în condițiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privința expozanților, cât și în privința vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulți participanți din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referință în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovației”, a mai spus Alexandra Dabu.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluții tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătrați din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesați vor putea testa produsele propuse și vor putea interacționa cu reprezentanții companiilor.

Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro.

Cele mai citite

România deschide dosare penale pentru spectacolele pirotehnice de pe stadioane; Ungaria se mândrește cu ele. FOTO

În țara noastră, introducerea de articole pirotehnice pe arenele sportive este interzisă, iar președintele FC Rapid București, Daniel Nicolae, și un lider galeriei giuleștene...

Lufthansa a evitat o grevă a salariaților chiar de Paște

Compania aeriană germană Lufthansa şi un sindicat care reprezintă personalul de la sol au anunţat miercuri că au ajuns la un acord privind salariile...

Premierul Ciolacu anunță că programul supermarketurilor NU se modifică în weekend

Supermarketurile nu se închid în weekend și nici nu vor avea program modificat. Premierul Marcel Ciolacu anunță că nu este benefică această măsură. „Vreau să...
Ultima oră
Pe aceeași temă