12.2 C
București
joi, 18 aprilie 2024
AcasăSpecialSUA: De Black Friday şi Thanksgiving cumpărăturile online de pe calculoare, mai...

SUA: De Black Friday şi Thanksgiving cumpărăturile online de pe calculoare, mai mari decât cele de pe smartphone-uri

Cu ocaziua ediţiei din acest a Black Friday şi a sărbătorii de Thanksgiving cumpărăturile online realizate de pe calculator au fost mai mari decât cele de pe smartphone-uri. Cumpărătorii online au cheltuit. în medie, 135 dolari prin intermediul calculatorului, faţă de 116 dolari în cazul utilizatorilor de tablete şi smartphone-uri. Datele au reieşit în urma cercetării efectuate de IBM Digital Analytics Benchmark, care a analizat, în timp real, milioane de tranzacţii online realizate de 800 de retaileri. "Există multă gălăgie în jurul dispozitivelor mobile, dar desktop-urile încă sunt caii de povară ai comerţului electronic", a declarat Jay Henderson, directorul IBM Smarter Commerce, informează Mediafax.

Astfel, 51,4% din traficul pe Internet de Black Friday a fost realizat de pe PC-uri, dar de Thanksgiving, pentru prima oară în istorie, traficul online de pe dispozitive mobile, de 52%, a fost mai mare decât cel de pe PC-uri. Henderson anticipează că anul viitor traficul mobil de Black Friday va fi mai mare decât cel de pe computerele desktop.

Atunci când vine vorba despre cumpărături, oamenii caută cele mai bune preţuri prin intermediul smartphone-urilor, dar fac mai multe cumpărături de pe tablete. Smartphone-urile au asigurat 35% din traficul online de Black Friday, de peste două ori mai mare decât cel de pe tablete. În schimb, achiziţiile prin intermediul tabletelor au reprezentat 16% din total, iar cele prin smartphone-uri doar 12%. Diferenţa este dată de mărimea ecranelor, tabletele şi PC-urile fiind mai potrivite pentru vizualizarea în detaliu a produselor dorite.

Cumpărătorii de Black Friday par să fie mai economi în acest an, cheltuind în medie 130 de dolari pentru o comandă, cu peste 4% sub nivelul de anul trecut, potrivit studiului IBM Digital Analytics Benchmark. Chiar dacă au cheltuit mai puţin, cumpărătorii au achiziţionat în medie patru produse la o comandă, nivel apropiat de cel de anul trecut.

Această tendinţă ar putea arăta că oamenii s-au obişnuit să folosească mai bine reducerile şi cupoanele de cumpărături, a explicat Henderson.

Pe ansamblu, tot mai mulţi oameni cumpără online, astfel încât de Black Friday numărul achiziţiilor de acest fel au crescut cu 9,5% faţă de anul trecut, iar cele prin dispozitive mobile cu 28%.

Vânzările online de Black Friday au avansat cu 28% faţă de anul trecut, la 2,48 miliarde de dolari, potrivit estimărilor Adobe Digital Index, în timp ce pentru Cyber Monday este aşteptată o creştere de numai 15%, la 2,6 miliarde de dolari.

Cele mai citite

Hidroelectrica și Masdar semnează pentru extinderea scopului acordului de colaborare

O delegație a Hidroelectrica, condusă de Karoly Borbely, președinte al directoratului societății, participă la vizita de lucru în Emiratele Arabe Unite, care are loc...

Cu o mână și jumătate pe primul titlu din ultimii 9 ani! FCSB poate deveni campioană în weekend

După patru etape din play-off, FCSB are 13 puncte avans în fruntea Ligii 1 și poate deveni matematic campioană în acest weekend, prin jocul...

Poşta Română a finalizat distribuirea pensiilor până pe 15 aprilie

Compania Naţională "Poşta Română" a finalizat distribuirea pensiilor până pe data 15 aprilie, conform calendarului asumat, a anunţat, joi, operatorul poştal naţional. Distribuirea drepturilor sociale...
Ultima oră
Pe aceeași temă