19.4 C
București
joi, 16 mai 2024
AcasăSpecialIn Science we trust! Rogalski Damaschin comunică pentru Bucharest Science Festival

In Science we trust! Rogalski Damaschin comunică pentru Bucharest Science Festival

Un studiu din 2010 al Facultății de Sociologie de la Universitatea din București arătă că 42% dintre români cred că Soarele se învârte în jurul Pământului, România aflându-se pe penultimul loc din Europa în ceea ce privește gradul de cunoaștere științifică a populației. Această sumbră realitate alături de pasiunea pentru cunoaștere, dar și dorința de a aduce o schimbare pozitivă în societatea românească sunt motivele pentru care Rogalski Damaschin a decis să se alăture, în calitate de partener de comunicare, proiectului Bucharest Science Festival, primul festival din România dedicat popularizării științelor și tehnologiei în rândul publicului larg.

Aflat la cea de-a patra ediție, Bucharest Science Festival reunește cercetători, experți, specialiști din cele mai diverse domenii ale științei, elevi și studenți, părinți, într-un spațiu comun al cărui scop este stimularea curiozității, cunoașterea lumii înconjurătoare și încurajarea tinerilor de a urma o carieră în domenii legate de știință și tehnologie. Festivalul va avea loc anul acesta între 28 septembrie și 2 octombrie.

Agenția va asigura servicii de comunicare: strategie, PR, social media și managementul relației cu liderii de opinie, astfel încât festivalul să se bucure de o mai largă cunoaștere în rândul publicului larg și pentru a stârni interesul pentru  știință.

„În calitate de oameni de comunicare, ni se pare absolut firesc să sprijinim orice proiect care contribuie la o mai bună înțelegere a lumii în care trăim, să-i facem pe oameni curioși și să aducem mai aproape idei și domenii care aparent sunt distante și neinteresante pentru mulți. Știința și tehnologia, în ciuda faptului că sunt baza progresului nostru economic și social, de multe ori, nu au parte de recunoașterea pe care o merită cu adevărat și asta pentru că, de cele mai multe ori, informațiile sunt greu de înțeles și de digerat. Noi vrem să punem umărul la treabă și să începem să “traducem” știința pe limba oamenilor obișnuiți, iar asocierea cu Bucharest Science Festival este un prim pas în acest sens”, a declarat Dorian Ilie, Consumer Communication Director în cadrul Rogalski Damaschin.

„Curiozitatea a stat la baza progresului omenirii. Mereu am mers înainte încercând să descoperim ce se află dincolo. Dincolo de orizont, de ocean sau de atmosferă. Ne-am lovit de obstacole ridicate de natură, de propriile noastre limitări, dar nu am renunţat. Am mers mai departe, împinşi de dorinţa de a afla secretele Universului. Istoria ne-a arătat-o în repetate rânduri: o societate indiferentă, blazată, închisă în sine este o societate muribundă. Vitalitatea provine din dorinţa de cunoaştere, de depăşire a limitelor. Sunt virtuţi care trebuie cultivate, încurajate, mai ales în rândul copiilor. Ei vor fi exploratorii de mâine!”, a declarat Alexandru Toma Pătraşcu, Directorul Bucharest Science Festival.

Despre Bucharest Science Festival

Bucharest Science Festival este primul festival de acest gen şi cel mai important eveniment de promovare a ştiinţei din România. Fondat în 2013, Festivalul se desfăşoară anual la sfârşitul lui septembrie şi include zeci de evenimente (expoziţii temporare, ateliere interactive, conferinţe, dezbateri, proiecţii de documentare etc.). De asemenea, în fiecare an ni s-au alăturat în calitate de invitaţi speciali personalităţi marcante din străinătate, active în zona ştiinţei şi a promovării acesteia, precum dr. David Hilmers, astronaut NASA, dr. Gilles Boeuf, Preşedintele Muzeului Naţional de Istorie Naturală din Paris sau Ferdinand Habsburg, fondator şi Director General al Da Vinci TV.

Despre Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Cele mai citite

Un alt premier european a fost amenințat după atacul asupra premierului slovac Robert Fico

Premierul polonez Donald Tusk a anunţat joi că a primit ameninţări după tentativa de asasinare a omologului său slovac Robert Fico, un website de...

Corvinul Hunedoara a intrat în istorie cu prima Cupă a României câștigată

Corvinul Hunedoara şi Oţelul Galaţi au disputat finalei Cupei României la fotbal, miercuri seara, pe Stadionul Municipal din Sibiu. După un meci disputat care...

Bugetul Agriculturii, suplimentat cu un miliard de lei pentru subvenţiile fermierilor. Barbu: plăţile, de săptămâna viitoare

Guvernul a aprobat, în şedinţa de joi, suplimentarea cu un miliard de lei a bugetului Ministerului Agriculturii pentru plata subvenţiilor de 100 de euro...
Ultima oră
Pe aceeași temă