sâmbătă, 20 aprilie 2024
AcasăSpecialO nouă specie de broască, descoperită de oamenii de știință în Papua...

O nouă specie de broască, descoperită de oamenii de știință în Papua Noua Guinee

Oamenii de științp au descoperit o nouă specie de broască de apă dulce, în Papua Noua Guinee. Elsya rhodini este a treia ca mărime de pe glob, după Australia şi Groenlanda, a declarat, miercuri,  profesorul Arthur Georges de la Universitatea din Canberra pentru AFP, informează Agerpres.

Insula, împărţită între Indonezia şi Papua Noua Guinee, este un teritoriu cu o mare bogăţie în planul biodiversităţii şi destul de puţin explorat de naturalişti din cauza vegetaţiei şi a reliefului accidentat.

“Elsya rhodini aparţine genului Elsya din care trei specii trăiesc de milioane de ani pe teritoriul ce formează în prezent Noua Guinee. Cele trei specii au evoluat dintr-un strămoş comun în urmă cu 17-19 milioane de ani”, a detaliat şeful unei echipe de cercetători, Arthur Georges, care a publicat recent descoperirea în publicaţia Zootaxa.

Boloș. după discuțiile cu agențiile internaționale, în SUA. VIDEO