Cele mai bune trucuri pentru a pierde în greutate

de Rl online , 13 noiembrie 2012
salata

Aproximativ două treimi din adulţii americani sunt supraponderali sau obezi, potrivit Centrelor pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor. Obezitatea vă supune la un risc crescut de boli, inclusiv diabetul zaharat, hipertensiune arterială şi boli de inimă.  Pierderea în greutate este adesea dificilă, iar varietatea programelor de slăbire poate fi copleşitoare, potrivit Daily Mail. Alegerea dietei potrivite vă poate îmbunătăţi cu succes perspectivele de slăbire. TotuşI, înainte de a începe orice regim, discutaţi opţiunile cu medicul dumneavoastră.

Vă prezentăm câteva metode de a pierde în greutate, considerate de specialişti printre cele mai eficiente:

Dieta mediteraneană

Deşi nu există nicio dietă mediteraneană propriu-zisă, un regim alimentar similar cu cel practicat în regiunea Mării Mediterane vă poate ajuta să pierdeţi în greutate şi să aveţi o mai bună sănătate a inimii.  Pentru a urma o astfel de dietă, mâncaţi cantităţi mari de fructe, legume, cereale integrale şi legume. Folosiţi ulei de măsline când gătiţi în loc de grăsimile mai puţin sănătoase, cum ar fi untul şi margarina. Mâncaţi ouă de două-patru ori pe săptămână, precum şi mici cantităţi de produse lactate. Consumaţi carne roşie în cantităţi reduse. American Heart Association recomandă mai degrabă consumul scăzut de grasimi decât apelurile la dieta mediteraneană, dar este de acord cu aceasta, pentru că implică un consum mai puţine grăsimi saturate. Un plan alimentar tipic pentru dieta mediteraneană ar putea include ouă, fructe proaspete şi un bol mic de fulgi de ovăz pentru micul dejun, o salată de legume proaspete cu ulei de măsline şi oţet şi pâine din cereale integrale pentru masa de prânz şi piept de pui fript cu o salată de fasole pentru cină. Mâncaţi fructe proaspete, nuci şi biscuiţi cu cereale integrale pentru gustări.

Dieta, propriul stil de viaţă

O modalitate eficientă de a pierde în greutate şi de a ne menţine în formă pe termen lung este să facem mici schimbări în stilul de viaţă, care duc în cele din urmă la un nou mod de a mânca.  Acest tip de dietă nu trebuie să se încheie atunci când ajungeţi la greutatea dorită, întrucât trebuie să vă păstraţi noile obiceiuri pentru toată viaţa, pentru a vă bucura de o sănătate mai bună şi de mai multă energie. Începeţi prin a face mici schimbări cu privire la modul în care mâncaţi. De exemplu, adăugaţi un fruct sau o legumă la fiecare masă şi reduceţi marimea porţiilor de alimente grase sau care conţin amidon. Pe măsură ce timpul trece, faceţi modificări dietetice mai simple, cum ar fi înlocuirea laptelui integral cu lapte fără grăsimi sau cu conţinut săcăzut de grăsimi şi carbohidraţii albi rafinaţi (pâine albă) cu carbohidraţii din cerealele integrale.

Concentrarea pe dietă

Prea multe modificări efectuate brusc vă pot copleşi şi pot duce la un eşec. Considerând anumite alimente strict interzise, acestea vă pot distrage atenţia şi vă vor face să trişaţi, iar astfel noul regim nu va avea efect . Bucuraţi-vă de aceste plăceri doar ocazional şi nu vă înfuriaţi dacă veţi avea eşecuri. De exemplu, dacă planificaţi să mâncaţi o porţie mică de ciocolată de câteva ori pe săptămână, acest lucru vă poate tăia pofta să mâncaţi o felie mare de tort şi un castron de îngheţată la o petrecere. Dacă decideţi să optaţi pentru crema de tort şi îngheţată, nu vă impacientaţi, dar străduiţi-vă să faceţi alegeri mai sănătoase în viitor. Felul în care vă stabiliţi obiectivele de pierdere în greutate poate creşte perspectivele de succes. Un obiectiv sănătos este cel în care se pierd 1 - 2 kg pe săptămână.

Exerciţiile fizice contează

În timp ce vă modificaţi obiceiurile alimentare, încercaţi să faceţi cât mai multe exerciţii fizice. Exerciţiile aerobice întăresc inima şi muşchii, ard caloriile şi vă pot ajuta să dormiţi mai bine şi să vă simţiţi bine în pielea voastră. Antrenamentele de forţă cresc metabolismul şi tonifică muşchii. Ambele tipuri de exerciţii sunt importante. Experimentaţi pentru a vedea ce tip de exerciţii vă place mai mult. Înscrieţi-vă la un curs de dans aerobic, alergaţi singur sau cu un partener sau învăţaţi să jucaţi tenis sau volei. Cu cât exersaţi mai mult, cu atât puteţi consuma mai multe calorii fără a vă îngrăşa.

Comentarii

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.