STUDIU: 9 din 10 consumatori vor să cunoască valorile nutriţionale ale mâncării servite în oraş

de Roxana Grosu , 11 aprilie 2011
masa

Obiceiurile alimentare s-au schimbat mai mult în ultimii 50 de ani decât în ultimii 500, iar acest lucru este generat în mare parte de dezvoltarea rapidă a industriei produselor uşor şi rapid de preparat şi a produselor profesionale pentru gătit.

Odată cu aceste schimbări globale, a crescut şi interesul faţă de impactul nutriţional al obiceiurilor alimentare actuale. Totodată, au apărut şi primele temeri legate de sustenabilitatea pe termen lung a industriei gastronomice moderne.

În prezent 9 din 10 consumatori vor să afle mai mute informaţii despre preparatele pe care le servesc în oraş, potrivit Raportului Global Privind Meniurile lansat de Unilever Food Solutions.

În ciuda faptului că importanţa nutriţiei echilibrate este susţinută la nivel mondial, informaţiile nutriţionale din meniu lipsesc în toate ţările în care a avut loc studiul.

Până la 87% din respondenţi au declarat că ar alege preparate mai sănătoase dacă ar cunoaşte valorile nutriţionale ale acestora.

Astfel, principalele trei lucruri pe care consumatorii au declarat că ar vrea să le cunoască sunt valoarea nutriţională, sursa ingredientelor şi modul în care preparatele au fost gătite.

În plus, peste 60% dintre respondenţi au declarat că informaţii precum "conţinutul scăzut de grăsimi", "conţinut scăzut de sare" sau număr de calorii ar fi binevenite în meniuri.

 

În China, oamenii au fost foarte interesaţi atât de siguranţa produselor consumate, cât şi de condiţiile de igienă în care au fost preparate.

"Raportul pune accent pe un aspect esential, folositor nouă, tuturor celor din industria gastronomica: nevoie consumatorilor de informaţie. Trebuie să încercam, alături de partenerii noştri, să răspundem acestor nevoi identificate", afirmă Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions România.

Participanţii la studiu sunt din şapte ţări: SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia, Turcia. Respondenţii servesc masă în orasa cel puţin o data pe săptămâna.

Unilever Food Solutions (UFS) este o divizie a Unilever, specializată în oferirea de produse şi servicii gastronomice. UFS se adresează bucătarilor şi operatorilor de servicii culinare, prin intermediul unui portofoliu de branduri ce include: Knorr, Lipton, Hellmann's, Delikat, Delma şi Ramă.



Comentarii

anunturi mica publicitate
Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.

Urmareste-ne pe Facebook

Copyright © 2014. Toate drepturile rezervate RomaniaLibera.ro

Dezvoltat de Bluebay Design