Reprezentanții MAPEI România, liderul mondial în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții, au vorbit în cadrul unei discuţii cu jurnalişti despre poziționarea grupului în lume și pe piața locală, despre valori și obiective, despre campania în derulare “Esti ceea ce construiești” și despre strategia de marketing și vânzări pentru anul în curs. Timp de aproape 2 ore, Moony Coffee Room a fost gazda discuțiilor libere între 35 jurnaliști și Florin Ciobanu – Director General și Silviu Minciu – Director Marketing.
„Prin acest eveniment ne-am propus să demaram o relație de comunicare continuă cu reprezentanții mass-media. Conștientizăm importanța informației, de aceea ne dorim să fim deschiși și transparenți în toată activitatea noastră. Suntem de aproape 10 ani pe piața din România, timp în care am învestit în dezvoltarea companiei și am câștigat încrederea consumatorilor, căutând să ne poziționăm ca experți în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții, bazându-ne pe știință și cercetare dar și pe experiența de 79 de ani a companiei-mamă din Italia. MAPEI investește constant în produsele sale, astfel încât acestea să fie la cel mai înalt standard de calitate și să reprezinte alegerea numărul unu pentru construcțiile trainice, fără cusur – de la cele mai mari proiecte de infrastructură din lume, până la cele mai mici proiecte de amenajare. Pentru că nu credem în soluții universale, ci în particularitățile și personalitatea fiecărei lucrări, produsele din portofoliul nostru sunt create special pentru a satisface nevoi specifice.” a declarat Florin Ciobanu, Director General MAPEI România.
În 2016, MAPEI vine cu o abordare diferită a pieței și o strategie de marketing și vânzări în care dorește să implice 3 categorii de public țintă: beneficiarii lucrărilor, arhitecții și meseriașii. “În România, până în momentul de față am activat cu precădere pe piața proiectelor mici, inclusiv segmentul DIY. Strategia actuală, însă, vizează orientarea noastră și către piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar și a clădirilor civile și industriale. Totodată, promisiunea MAPEI în fața consumatorului este bazată pe respect, încredere și garanția lucrului bine făcut. În momentul de față nu mai vorbim de un singur mod de a construi o casă, din punct de vedere estetic sau funcțional. Diversitatea de materiale și creativitatea arhitecților oferă numeroase variante de realizare a unui proiect. Astăzi orice fantezie poate fi realizată în construcții și datorită MAPEI. Ne bazăm pe portofoliul nostru de peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton. Casa are personalitate și arată lumii exact ceea ce proprietarul dorește. Este o oglindă a personalității celui care o construiește. Și pentru că trebuie să ne placă și să fim mulțumiți de ceea ce vedem în oglindă, pentru noi nu este loc de compromisuri la calitate” a declarat Silviu Minciu, Director Marketing MAPEI România.