11 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024
AcasăSpecialProiectele office aduc 60% din afacerile Reynaers Aluminium România

Proiectele office aduc 60% din afacerile Reynaers Aluminium România

Potrivit Reynaers Aluminium  România, unul dintre liderii europeni pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, proiectele office sunt cele care absorb cea mai mare pondere a produselor vândute pe piaţa locală pe acest segment. Astfel, în cazul companiei, cca. 60% din vânzări sunt realizate în proiecte de dezvoltare de clădiri de birouri.

„În ceea ce priveşte tipologia produselor livrate pe piaţa locală de către Reynaers, 60% din vânzările pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate faţadelor cortină, acestea fiind utilizate cu precădere pe segmentul dezvoltărilor imobiliare office”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.

Potrivit afirmaţiilor sale, ponderea nu s-a modificat seminificativ în ultimii ani, clienţii office fiind cei care investesc cel mai mult în astfel de sisteme. De altfel, anul trecut, cele mai mari proiecte pe plan local în care Reynaers s-a implicat au fost pe segmentul de birouri. Proiectele Metropol Offices, AFI Park şi Oregon Park au însumat produse cu un volum de 37.000 metri pătraţi, printre acestea numărându-se soluţii standard şi personalizate de faţade, panouri de mari dimensiuni, pereţi cortină şi uşi.

„Şi anul acesta, încă din primul trimestru, am observat o cerere ridicată pe segmentul construcţiilor office. Astfel, deja am livrat produse sau ne pregătim să livrăm produse în proiecte importante pe acest segment”, a mai spus Daniel Popa.

Acesta a subliniat, de asemenea, că pe plan local Reynaers are o cotă de piaţă de 15% pe segmentul tâmplăriei de aluminiu destinată dezvoltărilor de clădiri de birouri, fiind planificată o creştere cu câteva procente pentru anul în curs.

Dincolo de proiectele office, 30% din business-ul companiei este susţinut de dezvoltările rezidenţiale şi de constucţiile de locuinţe individuale.

„Piaţa rezidenţială, fie că este vorba de cea a proiectelor realizate de dezvoltatori sau de construcţiile individuale, a prins avânt încă de anul trecut. În plus, ne bucurăm să vedem că tot mai mulţi dintre constructori sunt interesaţi de segmentul premium al tâmplăriei din aluminiu, în defavoarea produselor din gama medie”, a mai spus reprezentantul companiei.

Acesta a subliniat că, pentru acest an, compania mizează pe o creştere cu 10% a comenzilor de produse pentru segmentul rezidenţial. În acest caz, cele mai multe cereri vizează repere pentru uşi şi ferestre batante.

Pe lângă aceste categorii de proiecte, 10% din afacerile companiei sunt realizate în vânzarea de produse pentru proiecte comerciale – în special mall-uri, sau alte tipuri de construcţii.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă