10.8 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăSpecialS-a deschis SCAVOLINI STORE BY MODOOL, singurul showroom exclusiv de mobilă Scavolini

S-a deschis SCAVOLINI STORE BY MODOOL, singurul showroom exclusiv de mobilă Scavolini

Astăzi a avut loc deschiderea oficială Scavolini Store by Modool, singurul showroom exclusiv de mobilă Scavolini, producătorul nr 1 de mobilier de bucătărie din Italia.

Sub conceptul „tailor made – croit special pentru tine”  showroom-ul stă la dispoziția clienților cu servicii de lux care vor satisface cele mai pretențioase cerințe. Toți clienții vor beneficia de sfaturile și experiența unor arhitecți pe întreg procesul achiziționării și instalării în locuință a mobilei mult visate, aceasta fiind ”croită" special pe nevoile fiecăruia.

Raluca Popp, proprietarul showroom-ului, vede în Scavolini un partener deschis oricăror provocări, gata să se reinventeze alături de designeri celebri, vizionari în domeniu dar și de clienții săi: ”La piu amata del Italy (n.r. cea mai iubită din Italia) – se poate adapta și la noi în țară, dorindu-ne ca Scavolini să fie cea mai apreciată mobilă din România”, spune Dna Popp. ”Scopul nostru la final este ca iubitorii și cunoscătorii de frumos și confort "haute couture" să vină să ne testeze limitele, pe orice stil de mobilă imaginat și dorit, de la modern la clasic, de la vintage la avantgardist!”.

Scavolini Store by Modool se adresează atât persoanelor cu spații limitate ca suprafată, dar și celor care dețin locuințe ofertante ca posibilități de amenajare. Cei interesați vor putea găsi in showroom modele de bucătării precum: Motus, Liberamente, Tetrix, Urban, Scenery, Baltimora și pot comanda din peste 30 de modele. De asemenea, pot găsi în locație și modele de băi și living.

Scavolini recunoaște nevoia oamenilor de a avea o bucătărie care poate satisface cerințe schimbătoare de la o zi la alta, în timp ce este menținută calitatea oferită de un designer prestigios. Nume internaționale importante precum: Nendo, Ora-ito, Diesel Creative Team, Giugiaro Design, King&Miranda Design, Michael Young și Karim Rashid contribuie la asigurarea exclusivității propunerilor și medierea între cele mai avansate și efeverscente propuneri creative și visurile clienților.

Scavolini Store by Modool reunește trei parteneri și prieteni: Raluca Popp, Ovidiu  Niculica și Anca Florina Popovici – doi arhitecți și un amfitrion al artelor.

Partenerii Modool mai au alături și alți prieteni care i-au inspirat în alegerea brandului Scavolini: Luiza Alexa, Managing Partner la Scavolini Store Canada și întreg colectivul actual al echipei Modool care este alcătuit din arhitecți cu experiență în domeniu , formați cu ani în urmă într-o reputată firmă de design interior și arhitectură: Adriana Popa, Maria Morariu și Raluca Popp.

Identitatea brandului și logo-ul Modool au fost realizate de un talentat arhitect și designer român, Florian Lazar, care a făcut parte din echipa Scavolini Toronto și cunoaște filozofia producătorului italian.

Firma Scavolini a fost înfiintată în 1961 la inițiativa fraților Scavolini, Valter și Elvino. În doar câțiva ani, aceștia au avut parte de o creștere semnificativă, transformându-se dintr-o firmă meșteșugărească într-unul dintre cei mai importanți producători de mobilă pentru bucătărie din centrul Italiei. În 1984, Scavolini a reușit să devină numarul 1 în ceea ce privește producerea mobilierului de bucătărie în Italia, urmând ca ei să își mențină acest statut până acum.

În scurt timp, compania a ajuns la dimensiuni considerabile. Acum ei se bazează pe un complex industrial de aproximativ 185.000 de metri pătrați (dintre care 89.000 acoperiți) și 550 de angajați. Scavolini este un punct de interes pentru toată zona, fiind favorizați de prezenta unei conglomerații de industrii legate de furnizarea elementelor modulare de mobilier. Rezultatul muncii companiei poate fi văzut în cifra lor de afaceri din 2014 care este de 173 de milioane de euro.

Scavolini face investiții uriașe pentru a garanta ca produsele create de ei vor servi cererilor de funcționalitate și de design interior ale clienților. Cu ce se deosebesc: producția și designul se fac în totalitate în Italia, având o gama de 40 de modele și 350 de finisaje de bucătărie; design în rand cu ultimele trenduri; calitatea este exprimată prin alegerea meticuloasă a materialelor care cere o selecție riguroasă a furnizorilor; un raport calitate-pret impresionant. În ziua de azi, Scavolini are soluții și pentru zona de living care se coordonează perfect cu mobilierul de bucătarie pentru o experiență completă.

Băile Scavolini

În 2012 au fost introduse băile Scavolini. A fost ceva absolut nou pentru piată: un brand nou în care s-a pus baia în centrul unui proiect produs de liderul Italian în mobilier de bucătărie. O colecție de băi complet echipate, într-o varietate de compoziții ce se pot adapta oricărui stil de viață. Nouă colecții în care sunt incluse peste 25 de modele de chiuvete, instalații sanitare, robinete și accesorii, cabine de duș, faianță și gresie, căzi de baie, oglinzi și chiar și o gamă de 30 de sisteme de iluminat. În total sunt posibile 165 de finalizări folosind peste 1.500 de articole.

Designul

Scavolini recunoaște nevoia oamenilor de a avea o bucătărie care poate satisface cerințe schimbătoare de la o zi la alta în timp ce calitatea unui designer prestigios este menținută. Nume internationale importante sunt prezente precun: Nendo, Ora-ito, Diesel Creative Team, Giugiaro Design, King&Miranda Design, Michael Young și Karim Rashid. Acestia contribuie la asigurarea exclusivității propunerilor și medierea între cele mai avansate și efeverscente propuneri creative și visurile clienților Scavolini. Această caracteristică a fost întotdeauna importantă pentru Scavolini care provine din aptitudinea de a întâlni cererile pieței rapid și dorința de a garanta satisfacția clienților care fac parte dintr-un public variat. Scavolini observă primele semne ale schimbării și începe să le dezvolte în idei inovative. Această creativitate și accentul pus pe design se află la baza dezvoltării Scavolini pentru clienții lor. Compania promovează aceste activități creative, având o abordare care nu este doar sociologică, ci și specifică pentru departamente și experimentală. Toate acestea permit explorarea unor limbaje unice care, în schimb, dau viață unor noi căi de proiectare, care îmbină prezentul cu viitorul și care sunt conștiente că designul este unul dintre cele mai importante arme în asigurarea excelenței.

Abordarea sociologică este bazată pe o analiză facută asupra așteptărilor estetice și practice ale unor grupuri diferite din punct de vedere social. Această metodă a fost folosită pentru a ajunge la un design “pur” care își propune să creeze proiecte frumoase, inovative și exclusive care într-un final să ajute bucătăria să se integreze ușor în ritualurile zilnice ale oamenilor.

Showroom-ul (vezi foto) poate fi vizitat în Str. Radu Calomfirescu nr 13, Bucuresti.

Pentru mai multe detalii: www,modool.ro.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă