15.7 C
București
duminică, 19 mai 2024
AcasăSpecialSTIHL România investeşte împreună cu dealerii în consolidarea reţelei

STIHL România investeşte împreună cu dealerii în consolidarea reţelei

STIHL România a demarat în 2015 investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de showroom-uri. Investițiile s-au concretizat în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar și în alte elemente de marketizare. Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referință pe suprafețe ce depăşesc fiecare 120 mp și ajung în unele cazuri până 200 de mp.

"Ne concentrăm pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevărate centre de vânzare şi consultanţă pentru companiile şi consumatorii casnici care deţin sau se gândesc să achiziţioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate în toată țara, cu precădere în marile orașe reședințe de județ și în București. Investiţia în magazine vine cu un efort consistent atât din partea noastră, cât şi de la partenerii pe care îi avem. O parte din dealerii noștri aveau deja prevăzute astfel de investiții, ceea ce denotă încă o dată aplecarea antreprenorială a acestora și dorința de dezvoltare sub umbrela STIHL" declară Ioan Mezei, Director General STIHL România.

Noile spații STIHL au un aspect vizual actualizat la tendinţele retailului modern, dotarea din perspectiva gamei de produse este superioară standardului actual, iar spaţiul dedicat motouneltelor STIHL este foarte generos.

Un alt program pe care STIHL îl dezvoltă intens în spațiul de service este cel de diagnoză tehnică. Investițiile în echipamentele de investigație au fost inițiate acum un an și vor continua în 2015, cumulând până la finalul anului aproximativ 50.000 mii euro.  “Până la sfârșitul anului, 90 de ateliere STIHL din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari și la afaceri durabile" declară Ioan Mezei.

Este evident că pe piaţa din România concurența devine din ce în ce mai puternică pe segmentul motouneltelor. Diferenţa o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vânzătorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecărui client ține de gradul de competenţă a "omului de la raft" în cele mai multe cazuri, dar și de nivelul reputației în ceea ce privește calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise în cadrul acestui nou concept de reprezentanţă STIHL în România vin în urma unui efort logistic, financiar, dar şi al unuia educațional. “Un rol important în reușita programului nostru de dezvoltare îl va avea și investiția în pregătirea personalului din reţeaua distribuitorilor. Această pregătire va înseamna creșterea eficienţei dealerilor, deci o performanţă economică mai bună” adaugă Ioan Mezei.

 

Cele mai citite

Declarația unică 2024: Schimbări în taxarea veniturilor extrasalariale

Veniturile din activități independente trebuie declarate până pe 27 în Declarația unică 2024. Cei care completează formularul, pot dona până la 3,5% din impozitul...

Loviturile Rusiei asupra regiunii ucrainene Harkov au făcut cel puțin 11 morți

Rusia a lovit duminică o stațiune aglomerată de la marginea celui de-al doilea oraș ca mărime din Ucraina și a atacat, de asemenea, satele...

Accident pe Dunăre. Două persoane au murit, iar alte cinci sunt date dispărute

Două persoane au fost ucise și alte cinci au fost date dispărute în urma unei coliziuni între o ambarcațiune cu motor de mici dimensiuni...
Ultima oră
Pe aceeași temă