9.8 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăSpecialVânzările de canapele în creştere şi noi game de dormitoare pentru publicul...

Vânzările de canapele în creştere şi noi game de dormitoare pentru publicul tânăr

Chiar şi vara interesul pentru mobilier se menţine la cote înalte şi nu numai pentru mobilierul de grădină. Piața de mobilă a crescut cu aproximativ 10% şi mai este doar o lună până la târgul de mobilă. În domeniul mobilierului, canapelele îşi menţin un interes special iar toamna, de obicei mobilierul de dormitor este cel mai căutat. De exemplu, canapelele Lem’s sunt gama cu cea mai mare creștere în prima jumătate a anului, având un avans de 60% față de aceeași perioadă din 2015. Creșterea se datorează extinderii opțiunilor de finisaje până la peste 250 variante, precum și introducerii noilor game Borgia, canapele cu recliner, și Moko, canapele extensibile cu un design modern –minimalist.

„Anul trecut peste 17.000 de clienți au comandat canapele în magazinele Lem’s, iar gama diversificată pe care o expunem este unul dintre principalii factori care au încurajat clienții să aleagă canapelele și fotoliile Lem’s” declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.

Vara se extind gamele: o nouă linie de dormitoare, pentru publicul tânăr

În această vară Lem’s lansează o nouă linie de dormitoare, gama Box, accesibile și cu un design tineresc. După succesul înregistrat de gama de living-uri Box, prin care Lem’s se adresează unui public tânăr care apreciază culorile și designul modern-minimalist, dar funcțional, linia Box completează gama de dormitoare Lem’s și propune o cromatică intensă și combinații vivace de galben, verde sau roșu cu tonuri neutre de crem, bej, alb sau negru.

Ca și livingurile din gama Box, noile configurații de dormitoare Box se situează pe un segment de preț accesibil. Astfel, o configurație completă de mobilă Box pentru dormitor cu pat, șifonier și noptiere pornește de la 2.200 lei.

„Living-urile Box au devenit rapid top produse alese de clienții Lem’s, semn că publicul nostru își dorește produse cu aer modern, culori vii și modularitate, care permite crearea unor configurații exact așa cum își imaginează ei. Într-un an de la lansare, au ajuns să reprezinte 26% din comenzile de living din rețea. Ne așteptăm ca și în cazul dormitoarelor să vedem un feedback similar și estimăm că în câteva luni acestea vor reprezenta aproximativ 20% din comenzile de dormitoare“ susţine Adrian Rizea, Director Comercial Lem’s.

 

 

 

 

Cele mai citite

Inovație pe piața muncii: munca fără contract

Ministerul Muncii a anunţat că orice persoană cu vârsta de cel puţin 16 ani va putea să câştige bani în plus. Va putea face...

Protejarea pădurilor din Ilfov este piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov

Înscrisă ca amendamente la noul Cod Silvic, protejarea pădurilor din Ilfov împotriva exploatărilor comerciale, piatra de temelie a viitoarei Centuri Verzi București-Ilfov, a fost...

Inovație pe piața muncii: munca fără contract

Ministerul Muncii a anunţat că orice persoană cu vârsta de cel puţin 16 ani va putea să câştige bani în plus. Va putea face...
Ultima oră
Pe aceeași temă