Stil de viata
 
Cele 5 minuni ale dietei cu scorţişoară
7 Septembrie 2010
 E-MAIL      PRINT      RSS             MĂRIME TEXT
16606 VIZUALIZARI | COMENTARII  5

Scorţişoara dă o aromă dulce cozonacilor de Crăciun şi plăcintei cu mere, dar oferă şi multe beneficii pentru sănătate deoarece conţine nutrienţi şi fibre, fier şi calciu. Cercetătorii au descoperit că, adăugând acest condiment în dieta ta zilnică, poţi trata boli precum cancerul, diabetul zaharat sau tulburarea Alzheimer, potrivit livestrong.com. Centrul American de Medicină Complementară şi Alternativă recomandă însă să îţi consulţi medicul de familie înainte de a începe să iei suplimente de scorţişoară.

Reglarea nivelurilor glicemiei

Persoanele cu diabet zaharat de tip 2, o boală care împiedică organismul să regleze nivelurile de zahăr din sânge, ar putea să se simtă mai bine dacă adaugă scorţişoară în dieta lor zilnică, potrivit unei analize publicate în revista „Farmacoterapie". Într-un studiu realizat în 2007, cei 164 de bolnavi care au mâncat mai multă scorţişoară au înregistrat scăderi moderate ale glicemiei. Alte studii sugerează că dacă mănânci una sau două linguriţe de scorţişoară la masă, riscul să îţi crească glicemia, aşa cum se întâmplă de obicei după masă, scade semnificativ.

Proprietăţi anti-coagulare şi anti-microbi

Scorţişoara împiedică coagularea sângelui şi reduce inflamaţia din organism, potrivit cercetărilor realizate de Fundaţia George Mateljan. Uleiurile din scorţişoară luptă, de asemenea, cu bacteriile si ciupercile din corp, cum ar fi cele care provoacă infecţii de fermentaţie, mai ales atunci când luate împreună cu medicamente anti-fungice, cum ar fi flucanazole. Prin adăugarea de scorţişoară la mâncăruri poţi preveni, de asemenea, toxiinfecţiile alimentare. Cercetările indică faptul că extractele de scorţişoară au oprit dezvoltarea agenţilor alimentari patogeni din supa de morcov timp de două luni.

Îmbunătăţirea simptomelor bolii Alzheimer

Persoanele cu boala Alzheimer pot simţi îmbunătăţiri semnificative ale stării de sănătate dacă adaugă scorţişoară la dieta zilnică, potrivit unui studiu publicat în iulie 2009 în Jurnalul pentru boala Alzheimer. În creierul bolnavilor de Alzheimer, neuronii sunt afectaţi de formarea unor fascicole constituite în principal dintr-o proteină numită tau, care interferează cu memoria şi celelalte procese cognitive. Cercetătorii de la Universitatea California din Santa Barbara au constatat că o dietă care include suplimente de scorţişoară poate inhiba formarea fascicolelor de proteine tau şi poate îmbunătăţi simptomele bolii Alzheimer.

Reducerea celulelor canceroase

Scorţişoara ar putea combate cancerul de col uterin, susţin cercetătorii din India. Ei au descoperit că celulele canceroase din colul uterin tratate cu extract de scorţişoară s-au răspândit mai puţin şi au dispărut mai repede sau au intrat în apoptoză, conform unui studiu publicat în mai 2010, în revista „BioMedCentral Cancer".

O viaţă mai lungă

Dacă mănânci dulciuri cu scorţişoară sau dacă iei suplimente de scorţişoară ai putea avea o viaţă mai lungă şi mai sănătoasă. Cercetătorii au analizat efectele pe care le au 30 de plante diferite asupra duratei de viaţă a viermilor şi au constatat că antioxidanţii din scorţişoară au crescut în mod semnificativ durata de viaţă a râmelor. Aceste informaţii se pot dovedi utile pentru crearea unor medicamente naturale care să crească longevitatea la om, spun cercetătorii.

VOTEAZA ARTICOLUL
5/5
63 voturi
PRIMELE      |   CELE MAI RECENTE   
5. Si cu nuca 09:05 | 13 Martie
CoursesWeb
Salut
Pe langa miere si scortisoara, puteti adauga miez de nuca, face minuni.
4. scortisoara ceylon 12:43 | 10 Noiembrie
lavinia
Se gaseste prin Bucuresti scortisoara ceylon?
3. Recomandarea redactiei??? 13:16 | 8 Septembrie
Dia
 
Scris de Rolf-D
În scorţişoară - în special în scorţişoară Cassia mai puţin costisitoare (inclus, de asemenea, scorţişoară Chineză) - este în general considerată ca fiind dăunătoare cumarină. În produsele finite este aproape exclusiv la acest proces din China, Indonezia sau Vietnam, scorţişoară Cassia-născut. Proporţia cumarină din ambele tipuri de scorţişoară este foarte diferită: în timp ce kg la scorţişoară Cassia aproximativ 2 ...
 
Articolul mi se pare interesant, dar comentariile de genul celui "Totusi atentie!" ar trebui sa dispara.
Nu va e rusine sa dati copy paste in google translate si apoi sa postati aici ca drept recomandare a redactiei???
Recomandarea redactiei
2. Totusi atentie! 13:24 | 7 Septembrie
Rolf-D
În scorţişoară - în special în scorţişoară Cassia mai puţin costisitoare (inclus, de asemenea, scorţişoară Chineză) - este în general considerată ca fiind dăunătoare cumarină. În produsele finite este aproape exclusiv la acest proces din China, Indonezia sau Vietnam, scorţişoară Cassia-născut. Proporţia cumarină din ambele tipuri de scorţişoară este foarte diferită: în timp ce kg la scorţişoară ...
1. Nu orice scortisoara 04:23 | 7 Septembrie
Regni A
Cel mai bine este sa folosim un ceai de scortisoara (organica) si nu praful.
Nume: * 
E-mail:
Titlu: * 
Comentariu: * 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!
Comentariile dumneavoastră necesită aprobarea unui moderator.
Mesajele ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori aduc atingere altor persoane vor fi editate sau şterse.
Comentariile trebuie să facă referire la subiectul articolului.
 

Logo_Delta_Hospital.jpg

ANUNTURILE TALE DE MICA PUBLICITATE LA UN CLICK DISTANTA

  imobiliare.jpg   general.jpg

CELE MAI
VOTATE
CITITE
RECOMANDATE
Kiev este un important centru industrial, stiintific, educational si cultural al Europei de Est, cu peste trei milioane de locuitori. Cu toate acestea, piata imobiliara ... Citeste articolul
Alte stiri
 
 
 
 
IN PAGINILE Romania Libera
 
Medien Holding Casamea Hiparion Publishers Tipografia UnitedPrint RUN DATA SOLUTIONS RUN DATA SOLUTIONS Casamea Modista ExpoCasamea
RUN DATA SOLUTIONS SATI