8.7 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăSpecialFOTO. Revoluţie în lumei modei. Un model dat afară din cauza mărimii...

FOTO. Revoluţie în lumei modei. Un model dat afară din cauza mărimii a devenit motorul de succes al unui brand de lenjerie intimă

Iskra Lauwrence este, poate, cel mai cunoscut model al brandului Aerie, ale cărui vânzări le-au depăşit pe cele de la Victoria’s Secret, în urma succesului campaniei publicitare în care au fost folosite doar tinere cu forme mai rotunjoare, ale căror imagini nu au fost retuşate, scrie The Independent. Însă la începutul carierei sale, a fost dată afară din cauza şoldurilor mai mari decât standardul.

Lawrence a intrat în lumea modei la 13 ani, când mama sa a înscris-o la un cocurs pentru fele la Elle. Până atunci, adolescenta a fost înotătoare, ceea ce i-a dezvoltat o bună relaţie cu mâncarea. „Pentru că eram înotătoare, simţean că sportul mă ajută să realizez că trupul meu era ceva mai mult decât ceea ce părea… şi că dacă nu mâncam nu puteam înota cu viteză”, spune ea.

A fost dată afară de la prima agenţie de modeling la care lucra pe motiv că are şoldurile prea mari. „Aveam 15-16 ani”, povesteşte tânăra, „iar ei mi-au spus pur şi simplu – şoldurile tale au peste 90 de cm şi trebuie să aibă doar 85 la vârsta asta. Sunt prea mari”. Lawrence s-a simţit distrusă. În plus, a fost trimisă la agenţiile extra-large, unde nu a fost primită pentru că nu era suficient de mare.

Acum, tânăra povesteşte că la începutul carierei sale de model de „mărime normală” era îngrozită de cât de mult se prelucrau pozele în Photoshop. „Nici măcar nu mai era antebraţul meu, atât de mult l-au periat”, îşi aminteşte Lawrence. „Te uiţi la pozele respective şi spui că sunt frumoase, dar nu te simţi legată de ele.”

Apoi, a început să mănânce mai sănătos, dar nu a ţinut regim. Spune că urăşte industria dietelor şi ar dori s-o desfiinţeze pentru că „distruge vieţile oamenilor pentru că este foarte coruptă”. În opinia ei, cea mai bună dietă este atunci când nu te gândeşti constant la greutate. Lawrence face şi exerciţii fizice, cam de trei ori pe săptămână, dar nu pentru a slăbi, ci pentru sănătate.

Tânăra şi-a dorit să fie model Aerie şi a apărut în campania #AerieReal. I-a plăcut să lucreze pentru acest brand care, spune ea, „te face să te simţi bine şi să gândeşti pozitiv”. La ideea ei, compania a solicitat aprobarea NEDA (National Eating Disorder Association). Aceasta garantează cumpărătorilor că produsele şi imaginile sunt total nemodificare. „Pentru o companie este foarte greu să nu facă retuşuri”, spune tânăra.

În opinia modelului american, există o legătură directă între media şi cum gândim despre corpurile noastre. Ea spune că postează poze în bikini pe Instagram nu pentru a fi sexi, ci pentru a arăta oamenilor trupuri, astfel încât femeile să nu se mai simtă ruşinate în costumul de baie.

„Toate tinerele de astăzi, spune ea, vor să vadă un model normal. Eu sunt foarte normală.” Lawrence povesteşte că a primit reacţii pozitive de la fani şi chiar de la părinţii unor tinere şi-i doreşte să le întărească femeilor încrederea în sine.

Şi desigur să revoluţioneze lumea modei şi să lase o moştenire.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă