Stil de viata
 
Cremele pe baza de cafea, cele mai bune pentru piele
27 Februarie 2009
 E-MAIL      PRINT      RSS             MĂRIME TEXT
1293 VIZUALIZARI | COMENTARII  0
Cremele cu protectie solara facute din cafea, ciocolata sau ceai previn mai mult cancerul de piele in comparatie cu cele obisnuite, arata un studiu al Universitatii Washington.

Potrivit studiului, cofeina protejeaza pielea impotriva razelor ultraviolete si reduce riscul ca celulele sa devina canceroase, informeaza Daily Mail consultat de ziare.com.

Cancerul de piele are cea mai mare crestere in Marea Britanie. Numarul cazurilor de cancer de piele la femei s-a triplat in ultimii 25 de ani.

In fiecare an 8.000 de pacienti sunt diagnosticati cu cancer de piele malign, cea mai periculoasa forma, ceea ce duce la aproape 2.000 de decese.

Consumul cafelei reduce riscul aparitiei cancerului de piele cu o treime, in timp ce testele pe animale au aratat ca cofeina incurajeaza distrugerea celulelor bolnave de pe piele, dupa cum au aratat studiile.
VOTEAZA ARTICOLUL
0/5
0 voturi
Nume: * 
E-mail:
Titlu: * 
Comentariu: * 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!
Comentariile dumneavoastră necesită aprobarea unui moderator.
Mesajele ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori aduc atingere altor persoane vor fi editate sau şterse.
Comentariile trebuie să facă referire la subiectul articolului.
 
 
 
 
 

Logo_Delta_Hospital.jpg

 

 

 

 

 

 
Medien Holding Casamea Hiparion Publishers Tipografia UnitedPrint RUN DATA SOLUTIONS RUN DATA SOLUTIONS Casamea Modista ExpoCasamea
RUN DATA SOLUTIONS SATI