La ce este bun magneziul pentru organism?

de Rl online , 20 noiembrie 2009
Numeroase studii au aratat ca alimentele bogate in magneziu reduc riscul aparitiei unui accident vascular cerebral in cazul barbatilor fumatori, ajuta in cazul insomniilor si in controlul tensiunii arteriale, scade riscul aparitiei osteoporozei, bolilor de inima si diabetului. Magneziu este foarte important pentru organism deoarece ajuta la absorbtia calciului, aminteste site-ul Life 123, citat de ziare.com.

Legumele cu frunze verzi sunt foarte importante. De exemplu, spanacul si laptuca contin mai mult magneziu decat salata iceberg. Cerealele integrale, precum graul, hrisca, taratele de ovaz sau orzul sunt foarte bune in cura ta cu magneziu. Multe soiuri de fasole, printre care fasolea neagra, fasolea alba, fasolea bleumarin si fasolea lima reprezinta o varianta buna pentru o masa bogata in magneziu.

Busuiocul, menta, patrunjelul, boia si salvia sunt mirodenii pline de magneziu. O varianta dulce de alimente bogate in magneziu sunt fructele cu coaja lemnoasa, printre care migdalele, anacardele si nucile de Brazilia. In materie de bauturi poti opta pentru cacao, cafea si ceai. Acestea sunt alimente bogate in magneziu. De asemenea, dulcea ciocolata te poate ajuta sa asimilezi mai mult magneziu in fiecare zi.

Comentarii

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te pentru a primi cele mai importante titluri pe e-mail.