Stil de viata
 
Laptele degresat ingrasa!
5 Noiembrie 2009
 E-MAIL      PRINT      RSS             MĂRIME TEXT
2103 VIZUALIZARI | COMENTARII  0
Copiii care beau zilnic lapte nedegresat au un indice de masa corporala mai mica decat cei care consuma lapte degresat, arata un studiu realizat in Suedia. Iar diferenta de greutate este notabila, aceasta fiind de aproximativ 4 kilograme, relateaza publicatia The Telegraph, citata de ziare.com. Expertii sunt de parere ca explicatia consta in faptul ca cei care consuma lapte degresat isi completeaza dieta cu bauturi carbogazoase.

Cei 120 de copii au fost monitorizati de cercetatorii de la Universitatea Gothenburg timp de patru ani, respectiv de cand micutii aveau doar 4 ani, si s-a observat ca obiceiurile lor alimentare nu s-au schimbat prea mult in aceasta perioada.

In mod paradoxal insa, cei care consumau lapte nedegresat aveau o dieta bogata in grasimi in general. Cu toate acestea, indicele lor de masa corporala era mai mic decat in cazul copiilor care consumau lapte degresat, unde este clar ca parintii incercau sa ii fereasca de grasimi.
VOTEAZA ARTICOLUL
0/5
0 voturi
Nume: * 
E-mail:
Titlu: * 
Comentariu: * 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!
Comentariile dumneavoastră necesită aprobarea unui moderator.
Mesajele ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori aduc atingere altor persoane vor fi editate sau şterse.
Comentariile trebuie să facă referire la subiectul articolului.
 

Logo_Delta_Hospital.jpg

 
 
 
Medien Holding Casamea Hiparion Publishers Tipografia UnitedPrint RUN DATA SOLUTIONS RUN DATA SOLUTIONS Casamea Modista ExpoCasamea
RUN DATA SOLUTIONS SATI