Stil de viata
 
Mancarea de post ajuta memoria
3 Februarie 2009
 E-MAIL      PRINT      RSS             MĂRIME TEXT
3134 VIZUALIZARI | COMENTARII  7
Postul, chiar si negru miercurea sau vinerea, este benefic sanatatii. O spun americanii, care au descoperit ca reducerea numarului de calorii in anumite zile ale saptamanii ajuta memoria.

Un studiu aparut saptamana trecuta la Institutul Salk a scos la iveala faptul ca, prin reducerea cu 30% a consumului de calorii in anumite zile ale saptamanii exista posibilitatea ca persoanele adulte sa-si imbunatateasca memoria, conform ziare.com.

S-a mai constatat si ca persoanele supraponderale, cu o forma usoara de astm, pot scapa de simptome daca tin post pe o perioada scurta de timp. Cei care se infometeaza pe perioade scurte de timp prezinta cu 40% mai putine sanse sa se imbolnaveasca de inima.

"Postul negru sau reducerea numarului de calorii intr-o zi determina corpul sa devina mult mai sensibil la actiunea insulinei, care are rolul de a mentine nivelul zaharului din sange in limite normale", este de parere Marc Hellerstein, coordonatorul studiului.
VOTEAZA ARTICOLUL
0/5
0 voturi
PRIMELE      |   CELE MAI RECENTE   
7. Miercuri 09:27 | 11 Februarie
Nancy
Din cate stiu, si acest lucru il confirma absolut toate religiile si poate fi dovedit cu Biblia judecarea si condamnarea lui Isus a avut loc joi noaptea, spre vineri, nu miercuri. (!!???)
6. RE: daca? 08:14 | 8 Februarie
petre barde 76 ani. ...
 
Scris de ioana
Mihaela, DACA ERAI O DOAMNA, cum iti placa sa crezi, aveai un limbaj civilizat in acest "ultim mesaj ". Cuvintele pe care le-ai folosit denota ca nu ai depasit conotatia (stii ce inseamna acest cuvant?) numelui tau! Nu pierdem nimic prin plecarea ta. Singurul care are de pierdut, si asta pentru ca esti mama lui, este fiul tau.
 
STIU avantajele credintei. ASI vrea mult sa cred, dar pt AVANTAJE iluzorii, inventtate de BIBLII, si sustinute aprig de cei in SUTANA , nu e SUFICIENT, sa PUI O BAZA sigura SUFLETULUI .Credinta este necesara dar NU ARE o baza REALA [incontestabila] SUNT oameni usor creduli si alti mai reci,[ CA APOSTOLUL TOMA] INSA SI ACESTIA AR ACCEPA zisa MANTUIREA [ mantuire ...
5. VAI DE CAPU NOSTRU 21:45 | 6 Februarie
octaviandarmanescu
Dupa ce k mancam prost, mai manacam si mult!
Suntem prosti rau, valaahii de noi. Si atei (la origine) cu mofturi ortodoxe. Niste manelisti carnivori, care iau in ras totul, inclusiv credinta in Dumnezeu. VOM PLATI PENTRU TOT !
18 milioane de avorturi in 20 de ani!O S-O LUAM RAU PE COAJA!
4. mancarea de post ajuta memoria 18:37 | 5 Februarie
cosma
Dumnezeu inca de la inceputul omeniri a dat prilejuri de a posti oameni cu scopul protejari sanatati lor.toata lumea stie ca cumpatarea iti prelungeste viata. Deci domnilor ascultati de Dumnezeu ca nu aveti ce pierde ,ve-ti castiga viata vesnica
3. daca? 22:03 | 4 Februarie
andine
daca Dumnezeu nu exista si crezi in El nu ai pierdut nimic
daca Dumnezeu exista si crezi in El ..ai castigat totul ...
daca Dumnezeu exista si nu crezi in el ..ai pierdut totul !
PRIMELE      |   CELE MAI RECENTE   
Nume: * 
E-mail:
Titlu: * 
Comentariu: * 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!
Comentariile dumneavoastră necesită aprobarea unui moderator.
Mesajele ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori aduc atingere altor persoane vor fi editate sau şterse.
Comentariile trebuie să facă referire la subiectul articolului.
 

Logo_Delta_Hospital.jpg

 
 
 
Medien Holding Casamea Hiparion Publishers Tipografia UnitedPrint RUN DATA SOLUTIONS RUN DATA SOLUTIONS Casamea Modista ExpoCasamea
RUN DATA SOLUTIONS SATI