Stil de viata
 
Mancati ciocolata zilnic. E sanatoasa!
21 Martie 2009
 E-MAIL      PRINT      RSS             MĂRIME TEXT
8021 VIZUALIZARI | COMENTARII  4
Stim ca din cand in cand ti-e pofta de o ciocolata. Si mai stim ca de cele mai multe ori te abtii, de dragul siluetei. Insa, nimic nu e mai bun decat o bucatica de ciocolata, mai ales atunci cand ultimele cercetari ii descopera numai avantaje! Iata cateva dintre aceste avantaje, prezentate de www.csid.ro:

Anti-stres prin excelenta

Sunteti stresati? Manancati ciocolata. Si asta pentru ca ciocolata, fie ea cu lapte, fie neagra, contine magneziu, despre care stim ca este aliatul numarul 1 in lupta impotriva stresului. Foarte multe studii au confirmat ca acest mineral contribuie eficient la prevenirea consecintelor negative ale stresului, ca iti da incredere in tine si nu in ultimul rand, te incarca cu energia necesara pentru a face fata ritmului vietii de zi cu zi. Totodata, o alimentatie bogata in magneziu reduce riscul de infarct, de diabet de tip 2, reduce presiunea arteriala si are un efect pozitiv si in incetinirea evolutiei osteoporozei la femeile aflate la menopauza.

Buna pentru colesterol


Colesterolul este transportat prin sange cu ajutorul proteinelor. Unele dintre acestea il transporta la ficat, unde este utilizat pentru digestie - acesta este colesterolul bun. Alte proteine insa, au tendinta de a depune colesterolul pe peretii vaselor de sange - acesta este colesterolul rau, daunator organismului. Ciocolata si cacaua te pot scapa de acele proteine programate incorect si de colesterolul "rau". Mai mult, gratie flavonoidelor pe care le contin si care au proprietati puternic antioxidante, ele favorizeaza productia de colesterol bun. De asemenea, vitamina B3 existenta in ciocolata, reduce depunerea de grasimi pe artere.

Antioxidant de nota 10

Oxigenul pe care il respiram ii permite corpului nostru sa functioneze, insa el antreneaza, in acelasi timp, producerea de radicali liberi care ne ataca organele. Ciocolata, datorita continutului sau de cacao, are un numar mare de substante antioxidante care ii neutralizeaza. Mai exact, cacaua are o capacitate antioxidanta de 5 ori mai puternica decat a ceaiului negru si de 3 ori mai mare decat a ceaiului verde si a vinului.

Protejeaza femeile insarcinate

Conform unui studiu recent realizat de cercetatorii Universitatii Yale, ciocolata protejeaza femeile in timpul sarcinii. Consumata zilnic, ciocolata reduce intr-o proportie de 69% riscul de pre-eclampsie (toximie gravidica). Studiul a fost efectuat pe durata a 4 ani, si au participat 2.291 de femei.

Diminueaza tensiunea arteriala

6 grame de ciocolata pe zi sunt suficiente pentru scaderea si reglarea tensiunii arteriale, ne informeaza un studiu german recent. Conform rezultatelor obtinute, ciocolata diminueaza presiunea sistolica cu 3 puncte iar cea diastolica cu 2 puncte jumate. Efectul este pus pe seama continutului de polifenol pe care ciocolata il contine.
VOTEAZA ARTICOLUL
0/5
0 voturi
PRIMELE      |   CELE MAI RECENTE   
4. adevarat dar numai pt ciocolata neagra 14:42 | 23 Martie
anamaria
Toate cele precizate mai sus sunt adevarate dar numai pt ciocolata neagra simpla. Celelalte ciocolate au prea multa grasime, zahar etc astfel incat fac mai mult rau decat bine.
3. RE: reclama la ciocolata 14:44 | 23 Martie
PETRONELA
Jur ca daca cineva imi spune in mod sigur ca tensiunea arteriala se regleaza mincind zilnic 6 grame de ciocolata, niciodata nu voi mai lua medicamente. Astep a doua reclama.
2. reclama la ciocolata 14:59 | 21 Martie
sa nu-i credeti ...
6 grame de ciocolata pe zi sunt suficiente pentru scaderea si reglarea tensiunii arteriale, ne informeaza un studiu german recent.....care face reclama la ciocolata......
1. - 14:52 | 26 Martie
Cioco
Majoritatea tabletelor de ciocolata comercializate in Romania sunt "Tablete" dar nu contin ciocolata. Potrivit legii nu se pot numi ciocolata, de aici denumirea ciudata de "tableta". Poate ati crezut ca e o scapare faptul ca nu scrie "ciocolata" pe tabletele gen Poiana... Continutul lor: zahar, grasimi vegetale hidrogenate, produse lactate de proasta calitate. Ciocolata adevarata (de exemplu ...
Nume: * 
E-mail:
Titlu: * 
Comentariu: * 
Campurile marcate cu * sunt obligatorii!
Comentariile dumneavoastră necesită aprobarea unui moderator.
Mesajele ce conţin expresii licenţioase, atacuri la persoană, instigă la ură, rasism, xenofobie sau homofobie, ori aduc atingere altor persoane vor fi editate sau şterse.
Comentariile trebuie să facă referire la subiectul articolului.
 
 
 
 
 

Logo_Delta_Hospital.jpg

 

 

 

 

 

 
Medien Holding Casamea Hiparion Publishers Tipografia UnitedPrint RUN DATA SOLUTIONS RUN DATA SOLUTIONS Casamea Modista ExpoCasamea
RUN DATA SOLUTIONS SATI