16.5 C
București
joi, 9 mai 2024
AcasăSpecialCum își bate joc Eventim de clienții săi. UPDATE - Nici după...

Cum își bate joc Eventim de clienții săi. UPDATE – Nici după două luni nu a returnat banii pe două bilete pe care nu le-a livrat

Cine vrea să-și cumpere bilete la concerte sau alte evenimente de la Eventim trebuie să se gândească de două ori. Și asta deoarece experiența personală a unuia dintre cei ce au cumpărat recent bilete prin intermediul Eventim demonstrează o lipsă de profesionalism și o atitudine față de clienți revoltătoare. Iată declarația acestuia, pe care și-a susținut-o prezentându-ne schimbul de emailuri cu reprezentanții Eventim și copia după transferul bancar prin care a achitat biletele:

„Vrem să cumpărăm bilete online la concertul «Jazz in Church», duminică, pe 6 aprilie. Pe site nu putem alege locurile în sală și nici nu putem face plata online. Sunăm la „call-center” unde se rezolvă pe încredere cu selecția celor mai bune bilete rămase disponibile, în sensul în care trebuie să credem pe cuvânt operatoarea, deoarece pe site nu există o hartă a sălii și cu atât mai puțin un plan al locurilor rămase disponibile.

A doua surpriză neplăcută: ni se spune că trebuie să mergem personal la un sediu OTP Bank ca să achităm biletele. Întrebăm: ce fel de serviciu online oferiți, dacă trebuie să mergem personal să luăm biletele? De ce am mai pierdut timp pe site și pe telefon, dacă în final tot trebuie să mergem la o casierie și să cumpărăm biletele ca atunci când nu se inventase internetul?!

În final, întrebăm dacă nu există totuși o cale să plătim online. După insistențe, operatoarea ne spune că va întreba pe cineva. Revine și spune că se poate. URA! Plătim prin transfer bancar în aceeași zi, pe 2 aprilie. La scurt timp, altă surpriză neplăcută. Vine confirmare pe mail, dar la cele 4 bilete ne alocaseră doar 3 locuri. Adică, două bilete erau emise pe același loc. Le răspundem că au greșit locurile și cerem corectarea biletelor. Eventim revine cu un alt mail, cu locurile corectate, se cer scuze, se rectifică biletele.

Până acum a fost mai degrabă amuzant, chiar dacă un pic enervant, dar totul e bine când se termină cu bine. Numai că nu se termină cu bine.

Pe 6 aprilie, la prânz, încă nu fuseseră livrate biletele. Sunăm la Eventim: știți, e ziua soției, am plătit bilete la concert… am vrea să mergem. Operatoarea ne răspunde „Așa e, am primit banii dumneavoastră, dar la noi în sistem nu figurează comanda (sic!) și de aia nu au fost livrate biletele. Singura soluție ca să intrați la concert în această seară este să mergeți la Vitan, la mall, sau la Plaza, să plătiți din nou biletele, le imprimă acolo pe loc iar luni mergeți și faceți o cerere să vă fie returnați banii plătiți online“, spune operatoarea.

După câteva secunde de șoc, în care m-am întrebat dacă am auzit bine și dacă nu cumva este o farsă, răspund: „Singura soluție ca să nu credem că face parte din politica Eventim să-și bată joc de clienții săi este să ne aduceți totuși biletele achitate încă de acum patru zile și care au inclus costul trimiterii prin curier!“.

Nu are rost să vă răpesc și mai mult timpul povestind ce dialog penibil a urmat. Dacă șefii Eventim au o minimă preocupare pentru felul în care se poartă angajații lor cu clienții, ar face bine să asculte înregistrarea conversației. Așa un exemplu de gândire ilogică, amestecată cu un tupeu fără margini și cu un dispreț monumental față de niște oameni care nu cereau decât să primească un serviciu pe care l-au plătit cu bună credință, mai rar!

Ca să nu o mai lungim: nu ne-au trimis nici un bilet. Am ratat concertul. Păcat. Am auzit că a fost foarte frumos.

Iar luni, Eventim a pus cu mare delicatețe cireașa pe tort. Pe la ora 14.00, suna cineva de la ei. Am crezut că măcar scuze au înțeles că trebuie să ne ceară, dacă tot ne-au stricat o seară de weekend și și-au bătut joc de un cadou aniversar. Aiurea. Ne-au sunat ca tot ei să ne ceară ceva. Din nou!

O altă operatoare ne-a informat că trebuie să completăm o cerere ca să ne fie returnați banii. În cerere trebuie să specificăm datele bancare. Cu ultimele picături de răbdare, spun: „Dar am plătit prin ordin de transfer bancar. Aveți contul. Tot ce trebuie să faceți este să scrieți «restituire suma necuvenită», să ne trimiteți banii înapoi și gata. Aveți deja toate datele necesare pentru asta“. Până astăzi, marți, 8 aprilie, Eventim nu a returnat banii. Și nici vreo scuză nu am primit, chiar și informală, pentru duminica ratată.

În ciuda aparențelor, Eventim nu este un butic înființat în vreun apartament din Ferentari. Este o companie internațională care, potrivit experienței noastre, consideră că în România trebuie să se poarte față de clienți ca și cum ar fi o țară din lumea a treia. În realitate noi credem că în orice țară, din orice lume, atunci când clientul te plătește, tu trebuie să te achiți de obligații corect, ca la carte. Iar dacă o dai în bară, că se poate întâmpla oricui, trebuie să demonstrezi că îți pare rău și că înțelegi ce ai făcut. Dacă ditamai compania nu își permite să angajeze un curier duminica pentru o livrare în București, atunci poate că ar trebui să nu mai accepte bani în avans de la clienți.“

Ce scrie pe site-ul Eventim la rubrica „despre noi“:

„Eventim.RO își începe activitatea ca membru al grupului CTS Eventim AG, companie lider pe piața Europeană de Ticketing și Live Entertainment.

Ținta noastră este de a oferi un serviciu de cea mai bună calitate și de a deveni, în scurt timp, lider pe piața internă de Ticketing.

 Eventim.RO dorește să satisfacă cerințele clienților săi, cât și nevoile organizatorilor de evenimente din România.“

Oare șefii Eventim își imaginează cu adevărat că achitându-se de obligații așa cum au făcut-o în cazul relatat mai sus, chiar vor putea ajunge lideri de piață?

„România liberă“ solicită tuturor cititorilor care au avut experiențe similare cu achiziția de bilete prin Eventim să ne scrie și să ne împărtășească poveștile lor. Poate șefii acestei companii chiar nu știu cât de prost funcționează sistemul pe care îl gestionează și cum se poartă angajații lor cu clienții.

UPDATE – Nici după două luni nu a returnat banii pe cele două bilete pe care nu le-a livrat. Experiențele similare ale altor clienți Eventim pot fi citite la secțiunea de comentarii.

Cele mai citite

Grupul BVB a obţinut un profit în creştere cu 68% în primele trei luni

Grupul BVB a raportat un profit net de 2,96 milioane de lei pentru primul trimestru din 2024, în creştere cu 68%, respectiv 1,2 milioane...

Rusia și China subiectele principale ale alegerilor prezidențiale din Lituania

În Lituania va avea loc duminică primul tur al alegerilor prezidenţiale, la care au drept de vot circa 2,5 milioane din cei 2,8 cetăţeni;...

Ucrainenii au dejucat un plan de asasinare a lui Zelenski chiar în ziua învestirii lui Putin la Moscova

Serviciul de Securitate al Ucrainei (SBU) anunță destructurarea unei rețele organizate de FSB care a recrutat doi colonei ai serviciilor ucrainene, pentru a-l asasina...
Ultima oră
Pe aceeași temă