12.2 C
București
joi, 25 aprilie 2024
AcasăSpecialGhicitoarea de la Mahindra: produsă în India, bazată pe Logan 1, aspect...

Ghicitoarea de la Mahindra: produsă în India, bazată pe Logan 1, aspect bizar. Vezi NOUL model!

Mahindra a lansat primele imagini şi informaţii oficiale cu noul model de clasă compactă Verito Vibe, o versiune mai scurtă a berlinei indiene bazate pe Dacia Logan, conform autocarindia.com. Modelul pare a fi la prima vedere un hatchback, însă spatele dezvăluie un detaliu bizar, care face ca preţul de 7600 euro să pară poate prea piperat.

Atunci când vorbim despre un hatchback, mai ales despre un model de ultimă generaţie, ne aşteptăm ca portbagajul să aibă o compartimentare flexibilă, să fie uşor de lărgit prin rabatarea banchetei spate şi mai ales să prezinte un haion care decupează complet spatele maşinii. Ei bine, Verito Vibe nu are niciuna dintre aceste trăsături, ba din contră portabagajul, în ciuda formei sale, se deschide la fel ca orice berlină obişnuită, prin ridicarea capacului, după cum puteţi vedea în clipul video de mai jos.

Vezi şi INEDIT Lada Sandero, hatchback-ul românesc în versiunea rusească! Care arată mai bine?

Mhindra Verito rămâne un continuator al Loganului pe meleagurile indiene de când Mahindra a cumpărat de la Renault dreptul de a produce modelul sub nume propriu în această ţară. Ultima versiune lansată, Verito Vibe, este mai de grabă o găselniţă a indienilor de a ocoli sistemul de taxe şi impozite. Modelele care au o lungime de sub 4 metri vin cu un TVA de doar 12%, faţă de cei 30% plătiţi pentru maşinile mai lungi. Acesta este şi motivul pentru care Mahindra a lansat Vibe, maşină care iniţial pare a fi un văr al lui Sandero, dar care de fapt e cel mult versiunea indiană, scurtată, a fostului Logan 1.

În timp ce spaţiul interior pare destul de încăpător, portbagajul este limitat la 330 litri din cauza lipsei sale de comunicare cu interiorul maşinii. Tot din considerente legate de preţ, pentru a ocoli impozitele ridicate, modelul va avea un motor de 1,5 litri cu doar 65 CP. Indienii vor primi modelul în trei versiune de echipare, dotări precum ABS, airbag pentru şofer sau sistem audio CD-mp3 fiind disponibile doar în cazul celei mai scumpe versiuni, Vibe D6.

Totuşi, în ciuda lipsurilor sale şi a unui design din cauza căruia nu face decât să rămână în continuare o copie a lui Logan 1, modelul va avea un preţ de pornire de 563.000 de rupii (circa 7600 euro), adică mai mult decât un Sandero autentic, construit în Europa, respectiv acelaşi preţ cu al noii Dacia Logan MCV. Chiar şi aşa Vibe este cu 560 euro mai ieftin decât versiunea în trei corpuri a lui Verito. 

Indienii vor trebui să concureze cu Verito Vibe împotriva unor modele ca Chevrolet Sail U-VA şi Toyota Etios Liva, construite de asemeni pentru pieţe emergente, precum cea din India. 

Tu ce crezi, Mahindra Verito Vibe este un hatchback sau o berlină compactă?

 

Cele mai citite

Ocolul Bucureștiului în 30 de zile

Coaliția PSD-PSD a făcut un ocol de treizeci de zile pentru a ajunge de unde a plecat. “Și mă ocoli...” – vorba bancului. Dar...

Marcel Ciolacu vrea să găsească o soluție cu ministrul Finanțelor pentru plata pensiilor înainte de Paști

Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, lunea viitoare, va avea o întâlnire cu ministrul Finanţelor, Marcel Boloş, şi cu alţi miniştri pentru a discuta...

Marcel Ciolacu vrea să-i recompenseze pe elevii români care au performat la Concursul Internaţional “National Space Society – NASA Space Settlement Contest”

Premierul Marcel Ciolacu i-a felicitat pe elevii români premiaţi la Concursul Internaţional "National Space Society - NASA Space Settlement Contest", el afirmând că aceştia...
Ultima oră
Pe aceeași temă