22.4 C
București
sâmbătă, 25 mai 2024
AcasăSpecialSATI va fi realizat în continuare de Kantar Media Spring

SATI va fi realizat în continuare de Kantar Media Spring

Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI) va fi realizat, în continuare, de compania Kantar Media Spring, a anunțat Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Kantar Media Spring a câştigat licitaţia organizată de BRAT şi va furniza serviciile pentru realizarea SATI pentru al optulea an consecutiv.

SATI este în prezent singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual, potrivit unui comunicat al BRAT. În urma licitaţiei organizate de BRAT, compania Kantar Media Spring a fost selectată câştigătoare pentru a furniza serviciile pentru realizarea SATI. Ceilalţi ofertanţi au fost Gemius şi GfK Nurago.

Kantar va îmbunătăți tehnologia de măsurare a traficului

„Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de şapte ani. (…) Metodologia a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe ţări din Europa, precum Germania, Austria, Elveţia, Norvegia şi Finlanda. Experienţa ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida şi îmbunătăţi în următorii trei ani”, a explicat Arina Ureche, directorul general al BRAT, citată de Mediafax.

„Toţi colegii de la Kantar Media Spring au fost încântaţi să afle că, dintre participanţii la licitaţie, noi am fost selectaţi pentru o nouă etapă de realizare a studiului SATI în România. Aceasta arată soliditatea metodologiei selectate, confirmată în etapele anterioare. De asemenea, este rezultatul colaborării deschise şi orientate spre viitor dintre noi şi BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovaţiile necesare din următorii ani", a mai spus Oliver Pischke, CEO al Kantar Media Spring.

Masurători și în rural, rapoarte mai detaliate

Printre optimizările care vor fi aduse în următorii trei ani, în materie de cercetare, se numără extinderea universului studiului la nivel naţional, prin includerea mediului rural. La nivel tehnologic, trecerea la o nouă arhitectură a sistemului de măsurare va conduce la îmbunătăţiri în ceea ce priveşte livrarea rezultatelor de trafic, precum şi agregări mai rapide ale clienţilor unici săptămânali şi lunari.

Aplicaţia de raportare a audienţei şi a profilurilor socio-demografice are un modul dedicat planificării media şi optimizării planurilor de media. Pornind de la definirea unui grup ţintă complex, pot fi identificate site-urile care permit cea mai bună acoperire a audienţei din grupul ţintă şi, ulterior, poate fi calculată această acoperire în funcţie de numărul de afişări decise a fi investite pe fiecare site în parte. De asemenea, se poate obţine şi bugetul la rate card al unei campanii.

Ce este BRAT

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele şi monitorizează investiţiile în publicitate. BRAT pune la dispoziţia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate.

SATI a fost lansat în urmă cu şapte ani şi oferă date despre peste 300 de site-uri şi de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneşte cinci componente: trafic, audienţă şi caracteristici socio-demografice, streaming, mobisites şi mobile in-app şi monitorizare de publicitate (MIPO).

Cele mai citite

Consilier PSD sub control judiciar pentru fraudă cu fonduri europene

În dimineața zilei de vineri, în jurul orei 04:00, procurorii Direcției Generale Anticorupție (DGA) Buzău, sprijiniți de trupele speciale ale IPJ Buzău, au...
Ultima oră
Pe aceeași temă