16.4 C
București
duminică, 26 mai 2024
AcasăSpecialURSA România își propune o creștere pe baza aportului de produse noi...

URSA România își propune o creștere pe baza aportului de produse noi şi a creşterii grosimii izolaţiei

Producătorul de vată minerală de sticlă, URSA România, își propune o creștere a cifrei de afaceri de 6% în 2014, în condițiile în care în 2013 nivelul acesteia a fost de 5,5 milioane de euro. “Creșterea pe care ne-am propus-o se bazează pe aportul unor produse noi, cu valoare adăugată mare și pe creșterea grosimii izolației folosite în cadrul construcțiilor. Toate acestea vor avea ca rezultat educarea și dezvoltarea unui nucleu de consumatori finali mult mai atenți la eficiența energetică a caselor în care vor locui. În țara noastră folosirea vatei de sticlă este tributară unor comportamente de consum care nu au nicio legătură cu eficiența. Din acest motiv credem că se impune ca noi, în calitate de producător, să începem să educăm și să informăm consumatorul final cu privire la calitatea și dimensiunea materialelor folosite la izolația clădirilor”, declară Sorin Pană, director comercial URSA România.

Dimensiunile vatei de sticlă folosite în prezent la izolația acoperișurilor de case sunt până în 15 cm, în condițiile în care recomandarea tehnică este de 30 cm. “Din calculele noastre reiese că un proprietar de casă poate să economisească în 25-30 de ani până la 18.000 de euro pe suta de metri pătrați construiți, dacă utilizează la izolația acoperișului vată de sticlă cu dimensiunea de minim 30 cm. Economia s-ar realiza prin folosirea de mai puțin combustibil pentru a încălzi casa pe timp de iarnă, iar pe timp de vară, prin scăderea consumului de curent electric pentru aparatele de aer condiționat. În plus, diferența de bani pe care ar plăti-o suplimentar un beneficiar pe un material de bună calitate se amortizează în maxim trei ani”, subliniază Sorin Pană.

URSA România este subsidiara companiei internaționale cu același nume, unul dintre cei mai mari producători de materiale izolatoare din Europa, parte a grupului internațional URALITA. În România URSA este prezentă cu produsele sale de 20 de ani, comercializând două branduri de vată minerală URSA Glasswool și vata minerală URSA Terra, fabricate în Slovenia. URSA România S.R.L. activează pe piață din anul 2003. 

Cele mai citite

Consiliul Concurenței dorește o liberalizare a pieței de taximetrie

Consiliul Concurenţei doreşte o liberalizare a pieţei de taximetrie, soluţia fiind, pe de o parte, întărirea reglementării pe zona de transport alternativ, iar pe...

Taylor Swift, comparată cu Madonna, Michael Jackson sau Beatles. Marius Moga: “Cred că este un fenomen”

Taylor Swift este un fenomen global și un adevărat titan în industria muzicală. Cu 14 premii Grammy la activ, dintre care patru pentru albumul...

Record în 2024 pentru Canalul Mânecii: Peste 10.000 de migranţi l-au traversat ilegal

Peste 10.000 de migranţi au traversat ilegal Canalul Mânecii, de la începutul anului 2024, pentru a ajunge în Regatul Unit. Aceasta reprezintă o creştere...
Ultima oră
Pe aceeași temă